Το πρωί σήμερα φέρεται να σημειώθηκε κυβερνοεπίθεση στο ιρανικό τραπεζικό σύστημα προκαλώντας προβλήματα.
Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει το Times of Israel, μια ομάδα χάκερ που είχε προηγουμένως διασυνδέσεις με το Ισραήλ ισχυρίζεται ότι κατέστρεψε δεδομένα που ανήκαν σε ιρανική τράπεζα που τελούσε υπό αμερικανικές κυρώσεις.
Η ομάδα γνωστή ως «Gonjeshke Darande» λέει ότι «διεξήγαγε κυβερνοεπιθέσεις που κατέστρεψαν τα δεδομένα» της Bank Sepah.
«Η Τράπεζα Sepah ήταν ένα ίδρυμα που παρέκαμψε τις διεθνείς κυρώσεις και χρησιμοποίησε τα χρήματα του λαού του Ιράν για να χρηματοδοτήσει τους τρομοκράτρες, πληρεξούσιους του καθεστώτος, το πρόγραμμα βαλλιστικών πυραύλων του και το στρατιωτικό πυρηνικό του πρόγραμμα», λέει η Gonjeshke Darande σε μια ανάρτηση στο X.
Destruction of the infrastructure of the Islamic Revolutionary Guard Corps “Bank Sepah”
We, “Gonjeshke Darande”, conducted cyberattacks which destroyed the data of the Islamic Revolutionary Guard Corps’ “Bank Sepah”.“Bank Sepah” was an institution that circumvented… pic.twitter.com/1r4XyDmXcJ
— Gonjeshke Darande (@GonjeshkeDarand) June 17, 2025
«Αυτό συμβαίνει με τα ιδρύματα που είναι αφοσιωμένα στη διατήρηση των τρομοκρατικών φαντασιώσεων του δικτάτορα. Ευχαριστούμε τους γενναίους Ιρανούς των οποίων η βοήθεια κατέστησε δυνατή αυτή την επιχείρηση», προσθέτει.
Το ημιεπίσημο ιρανικό πρακτορείο ειδήσεων Fars αναφέρει ότι οι πελάτες αντιμετωπίζουν προβλήματα με την Bank Sepah λόγω κυβερνοεπίθεσης. Το ρεπορτάζ του Fars αναφέρει ότι τα προβλήματα με τη Sepah ενδέχεται να επεκταθούν και στα βενζινάδικα που βασίζονται στην τράπεζα για την επεξεργασία των συναλλαγών. Αναφέρει ακόμη ότι το πρόβλημα αναμένεται να επιλυθεί τις επόμενες ώρες.
