ΔΟΑΕ: Καμία ένδειξη αύξησης ραδιενέργειας μετά την αμερικανική επίθεση σε ιρανικές πυρηνικές εγκαταστάσεις

«Καμιά άνοδος των επιπέδων της ραδιενέργειας δεν επισημάνθηκε μετά την αμερικανική επίθεση», σύμφωνα με τον Διεθνή Οργανισμό Ατομικής Ενέργειας
22
Ιούνιος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

«Καμιά άνοδος των επιπέδων της ραδιενέργειας δεν επισημάνθηκε» κοντά στις τρεις ιρανικές πυρηνικές εγκαταστάσεις που έγιναν στόχοι αμερικανών αεροπορικών πληγμάτων, σύμφωνα με τον Διεθνή Οργανισμό Ατομικής Ενέργειας (ΔΟΑΕ, IAEA).

Ο οργανισμός αυτός του ΟΗΕ «θα παράσχει νέες εκτιμήσεις για την κατάσταση μόλις θα έχει στη διάθεσή του περισσότερες πληροφορίες», πρόσθεσε στο X.

Νωρίτερα και η ιρανική υπηρεσία πυρηνικής ασφάλειας διαβεβαίωσεπως δεν εντόπισε «καμιά ένδειξη μόλυνσης» από ραδιενέργεια στις τρεις εγκαταστάσεις του προγράμματος πυρηνικής ενέργειας που επλήγησαν.

«Δεν έχει εντοπιστεί καμιά ένδειξη μόλυνσης (…) Δεν υπάρχει κατά συνέπεια κανένας κίνδυνος για τους κατοίκους των περιοχών γύρω από τις εγκαταστάσεις» στο Φορντό, στη Νατάνζ και στην Ισφαχάν, ανέφερε το εθνικό κέντρο του συστήματος πυρηνικής ασφάλειας, το οποίο υπάγεται διοικητικά στην ιρανική επιτροπή ατομικής ενέργειας.

 

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ