Ο πρόεδρος της Ουκρανίας, Βολοντίμιρ Ζελένσκι, απηύθυνε σήμερα κάλεσμα στους διεθνείς συμμάχους του να διατηρήσουν την πίεση προς τη Μόσχα και να αποτρέψουν κάθε απόπειρα παραπλάνησης από την πλευρά της Ρωσίας. Το μήνυμα ήρθε λίγες ώρες πριν από την προγραμματισμένη τηλεδιάσκεψη με κορυφαίους ηγέτες, ανάμεσά τους ο καγκελάριος της Γερμανίας Φρίντριχ Μερτς, ο πρωθυπουργός του Ηνωμένου Βασιλείου Κιρ Στάρμερ, ο πρόεδρος της Γαλλίας Εμανουέλ Μακρόν και ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ.
«Δίκαιη ειρήνη» με διαρκή πίεση
«Πρέπει να ασκήσουμε πίεση στη Ρωσία για να εξασφαλίσουμε μια δίκαιη ειρήνη», τόνισε ο Ουκρανός πρόεδρος σε ανάρτησή του στο Telegram. «Οφείλουμε να αξιοποιήσουμε την εμπειρία της Ουκρανίας και των εταίρων μας ώστε να αποτρέψουμε οποιαδήποτε εξαπάτηση από την πλευρά της Ρωσίας».
Καμία ένδειξη τερματισμού του πολέμου
Ο Ζελένσκι υπογράμμισε ότι, μέχρι στιγμής, δεν υπάρχουν ενδείξεις πως η Μόσχα προετοιμάζεται να βάλει τέλος στη σύγκρουση. Η δήλωσή του ερμηνεύεται ως προειδοποίηση προς τους εταίρους της Ουκρανίας να μην εφησυχάζουν και να συνεχίσουν τη στήριξη σε πολιτικό, στρατιωτικό και διπλωματικό επίπεδο.
