“Καίγομαι μέσα μου”: Το τελευταίο μήνυμα επιζώντα της σφαγής της Χαμάς πριν αυτοπυρποληθεί

11
Οκτώβριος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Είχε δει τη σύντροφό του να δολοφονείται στο φεστιβάλ Nova  δύο χρόνια μετά, δεν άντεξε το βάρος της απώλειας. Μπορεί το Ισραήλ να υπέγραψε συνθήκη ειρήνης με τη Χαμάς, όμως τα τραύματα εκείνων που έζησαν τη σφαγή στο φεστιβάλ Nova παραμένουν ανοιχτά. Δύο χρόνια μετά την αιματηρή επίθεση της 7ης Οκτωβρίου 2023, ένας από τους επιζώντες, ο 35χρονος Ρόεϊ Σάλεβ, έβαλε τέλος στη ζωή του το βράδυ της Παρασκευής (10 Οκτωβρίου 2025), μην αντέχοντας άλλο το βάρος των αναμνήσεων και της απώλειας.

Ο Σάλεβ, που είχε δει τη σύντροφό του να δολοφονείται μπροστά στα μάτια του στο φεστιβάλ μουσικής που δέχτηκε επίθεση από τη Χαμάς, εντοπίστηκε νεκρός μέσα σε φλεγόμενο αυτοκίνητο κοντά στη Νετάνια, στο κεντρικό Ισραήλ. Οι πρώτες εκτιμήσεις της αστυνομίας κάνουν λόγο για αυτοπυρπολισμό, ενώ η έρευνα για τις ακριβείς συνθήκες του θανάτου του συνεχίζεται.

«Δεν μπορώ να υποφέρω άλλο αυτόν τον πόνο»

Ο Ρόεϊ Σάλεβ είχε τραυματιστεί σοβαρά από πυροβολισμούς στην πλάτη τη μέρα της επίθεσης. Εκτός από τη σύντροφό του, έχασε και μία πολύ καλή του φίλη στη σφαγή, ενώ λίγες ημέρες αργότερα αυτοκτόνησε και η μητέρα του, αδυνατώντας να διαχειριστεί τον τρόμο και την απώλεια του γιου της. Από τότε, ο Σάλεβ βυθίστηκε σε κατάθλιψη, παρά τη στήριξη που δεχόταν από φίλους και επιζώντες του φεστιβάλ.

Την ημέρα της επετείου των δύο ετών από τη σφαγή, ανάρτησε στο Instagram ένα μακροσκελές και συγκλονιστικό μήνυμα:
«Δύο χρόνια πέρασαν από την πιο τρομερή μέρα της ζωής μου… Η λαχτάρα για σένα μόνο μεγαλώνει. Ο πόνος δεν περνάει με τον καιρό. Καίγομαι μέσα μου και δεν μπορώ πια να το συγκρατήσω. Συγγνώμη. Δεν μπορώ να υποφέρω άλλο αυτόν τον πόνο».

Η ανάρτησή του, που κατέληγε με τη φράση «Θα συνεχίσω να χορεύω για σένα», ήταν το τελευταίο του ίχνος στα social media. Οι φίλοι του, ανήσυχοι που δεν μπορούσαν να επικοινωνήσουν μαζί του, ειδοποίησαν την αστυνομία.

Οι τελευταίες κινήσεις πριν την τραγωδία

Λίγο πριν εντοπιστεί νεκρός, κάμερες ασφαλείας κατέγραψαν τον Σάλεβ σε πρατήριο καυσίμων, να γεμίζει ένα μπιτόνι με βενζίνη. Λίγη ώρα αργότερα, το αυτοκίνητό του βρέθηκε στις φλόγες σε έξοδο αυτοκινητοδρόμου. Όταν οι πυροσβέστες έσβησαν τη φωτιά, ανακάλυψαν μέσα το απανθρακωμένο σώμα του.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Roei Shalev (@roeishalev)

Οι αρχές δεν έχουν εντοπίσει ενδείξεις εγκληματικής ενέργειας. Όλα δείχνουν ότι επρόκειτο για μια πράξη απελπισίας ενός ανθρώπου που δεν κατάφερε ποτέ να επουλώσει τα ψυχικά του τραύματα.

Ένα ακόμη θύμα του πολέμου, δύο χρόνια μετά

Η τραγική αυτοκτονία του Ρόεϊ Σάλεβ υπενθυμίζει το βαρύ ψυχολογικό τίμημα που άφησε πίσω της η σφαγή της Χαμάς στο φεστιβάλ Nova. Περισσότεροι από 360 άνθρωποι είχαν σκοτωθεί τότε, εκατοντάδες είχαν τραυματιστεί και δεκάδες είχαν απαχθεί.

Δύο χρόνια μετά, οι πληγές παραμένουν ανοιχτές — όχι μόνο για τους συγγενείς των θυμάτων, αλλά και για όσους επέζησαν. Ο Σάλεβ, που «καιγόταν μέσα του» όπως έγραψε στο τελευταίο του μήνυμα, γίνεται σήμερα το πιο σπαρακτικό σύμβολο αυτού του αόρατου πολέμου που συνεχίζεται στις ψυχές των επιζώντων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Οικονομικός μετασχηματισμός και επενδύσεις 3 δισ. ευρώ από τον όμιλο AKTOR

Σε μια ιστορική καμπή για το ελληνικό επιχειρείν, ο…

Ανακοίνωση του ΚΚΕ Για την Παγκόσμια Ημέρα κατά των Ναρκωτικών

Το ΚΚΕ έχει ασίγαστο μέτωπο με ό,τι “ναρκώνει” το…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ