Είχε δει τη σύντροφό του να δολοφονείται στο φεστιβάλ Nova δύο χρόνια μετά, δεν άντεξε το βάρος της απώλειας. Μπορεί το Ισραήλ να υπέγραψε συνθήκη ειρήνης με τη Χαμάς, όμως τα τραύματα εκείνων που έζησαν τη σφαγή στο φεστιβάλ Nova παραμένουν ανοιχτά. Δύο χρόνια μετά την αιματηρή επίθεση της 7ης Οκτωβρίου 2023, ένας από τους επιζώντες, ο 35χρονος Ρόεϊ Σάλεβ, έβαλε τέλος στη ζωή του το βράδυ της Παρασκευής (10 Οκτωβρίου 2025), μην αντέχοντας άλλο το βάρος των αναμνήσεων και της απώλειας.
Another 10/7 survivor committed suicide today. My heart is shattered…
When this war ends, I hope healing starts.
May your memory be a blessing Roei Shalev💔 pic.twitter.com/ip9BdNH7aP
— Ashira Solomon עשירה סולומון (@ashira_solomon) October 10, 2025
Ο Σάλεβ, που είχε δει τη σύντροφό του να δολοφονείται μπροστά στα μάτια του στο φεστιβάλ μουσικής που δέχτηκε επίθεση από τη Χαμάς, εντοπίστηκε νεκρός μέσα σε φλεγόμενο αυτοκίνητο κοντά στη Νετάνια, στο κεντρικό Ισραήλ. Οι πρώτες εκτιμήσεις της αστυνομίας κάνουν λόγο για αυτοπυρπολισμό, ενώ η έρευνα για τις ακριβείς συνθήκες του θανάτου του συνεχίζεται.
«Δεν μπορώ να υποφέρω άλλο αυτόν τον πόνο»
Ο Ρόεϊ Σάλεβ είχε τραυματιστεί σοβαρά από πυροβολισμούς στην πλάτη τη μέρα της επίθεσης. Εκτός από τη σύντροφό του, έχασε και μία πολύ καλή του φίλη στη σφαγή, ενώ λίγες ημέρες αργότερα αυτοκτόνησε και η μητέρα του, αδυνατώντας να διαχειριστεί τον τρόμο και την απώλεια του γιου της. Από τότε, ο Σάλεβ βυθίστηκε σε κατάθλιψη, παρά τη στήριξη που δεχόταν από φίλους και επιζώντες του φεστιβάλ.
Την ημέρα της επετείου των δύο ετών από τη σφαγή, ανάρτησε στο Instagram ένα μακροσκελές και συγκλονιστικό μήνυμα:
«Δύο χρόνια πέρασαν από την πιο τρομερή μέρα της ζωής μου… Η λαχτάρα για σένα μόνο μεγαλώνει. Ο πόνος δεν περνάει με τον καιρό. Καίγομαι μέσα μου και δεν μπορώ πια να το συγκρατήσω. Συγγνώμη. Δεν μπορώ να υποφέρω άλλο αυτόν τον πόνο».
Η ανάρτησή του, που κατέληγε με τη φράση «Θα συνεχίσω να χορεύω για σένα», ήταν το τελευταίο του ίχνος στα social media. Οι φίλοι του, ανήσυχοι που δεν μπορούσαν να επικοινωνήσουν μαζί του, ειδοποίησαν την αστυνομία.
“I’m sorry, I can’t bear this pain anymore. I want the suffering to end. I’m alive, but inside, everything is dead.”
Roei Shalev, a survivor of the Nova massacre, who lost his girlfriend and his best friend on October 7th and his mother shortly after, has tragically ended his… pic.twitter.com/FGQiFtEPRQ
— Hen Mazzig (@HenMazzig) October 11, 2025
Οι τελευταίες κινήσεις πριν την τραγωδία
Λίγο πριν εντοπιστεί νεκρός, κάμερες ασφαλείας κατέγραψαν τον Σάλεβ σε πρατήριο καυσίμων, να γεμίζει ένα μπιτόνι με βενζίνη. Λίγη ώρα αργότερα, το αυτοκίνητό του βρέθηκε στις φλόγες σε έξοδο αυτοκινητοδρόμου. Όταν οι πυροσβέστες έσβησαν τη φωτιά, ανακάλυψαν μέσα το απανθρακωμένο σώμα του.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Οι αρχές δεν έχουν εντοπίσει ενδείξεις εγκληματικής ενέργειας. Όλα δείχνουν ότι επρόκειτο για μια πράξη απελπισίας ενός ανθρώπου που δεν κατάφερε ποτέ να επουλώσει τα ψυχικά του τραύματα.
For Roi Shalev, every single day was October 7th.
That dark morning at the Nova festival, Roi lost the love of his life — Mapal Adam. He witnessed friends being slaughtered and he himself was critically wounded. His body was shattered, and his heart was broken beyond repair.… pic.twitter.com/m3um9sEb2a— The Voice Of Truth 🙌 (@thevoicetruth1) October 11, 2025
Ένα ακόμη θύμα του πολέμου, δύο χρόνια μετά
Η τραγική αυτοκτονία του Ρόεϊ Σάλεβ υπενθυμίζει το βαρύ ψυχολογικό τίμημα που άφησε πίσω της η σφαγή της Χαμάς στο φεστιβάλ Nova. Περισσότεροι από 360 άνθρωποι είχαν σκοτωθεί τότε, εκατοντάδες είχαν τραυματιστεί και δεκάδες είχαν απαχθεί.
Δύο χρόνια μετά, οι πληγές παραμένουν ανοιχτές — όχι μόνο για τους συγγενείς των θυμάτων, αλλά και για όσους επέζησαν. Ο Σάλεβ, που «καιγόταν μέσα του» όπως έγραψε στο τελευταίο του μήνυμα, γίνεται σήμερα το πιο σπαρακτικό σύμβολο αυτού του αόρατου πολέμου που συνεχίζεται στις ψυχές των επιζώντων.
