Νετανιάχου στην ΚΝΕΣΕΤ: «Ο Ντόναλντ Τραμπ είναι ο μεγαλύτερος φίλος που είχε ποτέ στον Λευκό Οίκο το Ισραήλ»

13
Οκτώβριος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Σε μια ιστορική συνεδρίαση της Κνεσέτ στην Ιερουσαλήμ, ο πρωθυπουργός του Ισραήλ Μπενιαμίν Νετανιάχου καλωσόρισε θερμά τον πρώην πρόεδρο των Ηνωμένων Πολιτειών Ντόναλντ Τραμπ, χαρακτηρίζοντάς τον «τον μεγαλύτερο φίλο που είχε ποτέ το κράτος του Ισραήλ στον Λευκό Οίκο».

ΔΕΙΤΕ ΖΩΝΤΑΝΑ

Θερμή υποδοχή στην Κνεσέτ

Ο Νετανιάχου ανέβηκε στο βήμα καταχειροκροτούμενος, ανταλλάσσοντας έναν θερμό χαιρετισμό με τον Ντόναλντ Τραμπ, μέσα σε παρατεταμένες επευφημίες των βουλευτών. Η ατμόσφαιρα στην ισραηλινή βουλή ήταν φορτισμένη και ενωτική, με τους παριστάμενους να αναγνωρίζουν τη στενή σχέση των δύο ανδρών και την επίδραση που είχε η προεδρία Τραμπ στις ισραηλινοαμερικανικές σχέσεις.

«Θυμόμαστε τους φίλους μας»

«Θυμόμαστε τους φίλους μας, γνωρίζουμε τη συνεισφορά και την αποφασιστικότητά σας», δήλωσε ο πρωθυπουργός, αναφερόμενος στον ρόλο του Τραμπ στη διαμόρφωση της πολιτικής ασφάλειας και σταθερότητας στη Μέση Ανατολή. Ο Νετανιάχου σημείωσε ότι η επιστροφή των Ισραηλινών ομήρων αποτέλεσε «μια στιγμή χαράς και εθνικής υπερηφάνειας» και ευχαρίστησε δημόσια τον πρώην Αμερικανό πρόεδρο «εκ μέρους όλου του έθνους».

«Αναγνωρίσατε το Ισραήλ και σταθήκατε στο πλευρό μας»

Ο Νετανιάχου στάθηκε ιδιαίτερα στις ιστορικές αποφάσεις της κυβέρνησης Τραμπ:
«Κύριε πρόεδρε, η Κνεσέτ σας καλωσορίζει στην Ιερουσαλήμ, την αιώνια πρωτεύουσά μας. Ήσασταν ο πρώτος που την αναγνωρίσατε και μεταφέρατε εκεί την αμερικανική πρεσβεία.
Σας ευχαριστούμε γιατί αναγνωρίσατε την κυριαρχία του Ισραήλ στα υψίπεδα του Γκολάν, γιατί σταθήκατε απέναντι στα ψέματα κατά του Ισραήλ στα Ηνωμένα Έθνη και γιατί αναγνωρίσατε τα δικαιώματά μας στην Ιουδαία. Σας ευχαριστώ γιατί αναγνωρίσατε το Ιερουσαλήμ ως πρωτεύουσα του Ισραήλ», τόνισε, προκαλώντας νέο γύρο χειροκροτημάτων.

Ένα μήνυμα φιλίας και ιστορικής συνέχειας

Ο Ισραηλινός πρωθυπουργός ολοκλήρωσε την ομιλία του λέγοντας:
«Ο Ντόναλντ Τραμπ είναι ο μεγαλύτερος φίλος που είχε ποτέ στον Λευκό Οίκο το κράτος του Ισραήλ. Οι πράξεις του θα μείνουν για πάντα χαραγμένες στην καρδιά του έθνους μας».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Μουντιάλ 2026: Τα δάκρυα λύτρωσης του Νεϊμάρ

Ο Νεϊμάρ είπε ότι πήγε στα αποδυτήρια και ξέσπασε…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ