Μεξικό: Τουλάχιστον 25 νεκροί από πτώση λεωφορείου σε γκρεμό

5
Ιούλιος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Τουλάχιστον 25 άνθρωποι σκοτώθηκαν και άλλοι 17 τραυματίστηκαν όταν το λεωφορείο στο οποίο επέβαιναν βγήκε από τον δρόμο και έπεσε σε γκρεμό, στην πολιτεία Οαχάκα του νότιου Μεξικού.

Σύμφωνα με πληροφορίες μεξικανικών μέσων ενημέρωσης, ο οδηγός έχασε τον έλεγχο του οχήματος -ενδεχομένως λόγω βλάβης στα φρένα, σύμφωνα με αστυνομικές πηγές- και σε μια στροφή ορεινού δρόμου το λεωφορείο έπεσε σε γκρεμό 20 μέτρων.

Το λεωφορείο είχε αναχωρήσει από την Πόλη του Μεξικού με προορισμό τη Γιοσοντούα, στο δυτικό τμήμα της Οαχάκα.

Εθελοντές έσπευσαν να συνδράμουν τους διασώστες που επιχειρούσαν επί ώρες να απεγκλωβίσουν τους επιβαίνοντες από τις στραπατσαρισμένες λαμαρίνες του μοιραίου λεωφορείου.

Μουντιάλ 2026: Τα δάκρυα λύτρωσης του Νεϊμάρ

Ο Νεϊμάρ είπε ότι πήγε στα αποδυτήρια και ξέσπασε…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ