Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης είχε σήμερα, Τετάρτη (12/7), στο περιθώριο της Συνόδου του ΝΑΤΟ, στο Βίλνιους, συνάντηση με τον Πρόεδρο της Γαλλίας Εμανουέλ Μακρόν.
Στις 12 το μεσημέρι, είναι προγραμματισμένη συνάντηση του Κυριάκου Μητσοτάκη με τον Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν.
Επίσης ο πρωθυπουργός θα έχει συνάντηση με τον Καγκελάριο της Γερμανίας Όλαφ Σολτς.
Παρόντες στη συνάντηση Μητσοτάκη-Μακρόν από ελληνικής πλευράς είναι ο υπουργός Εξωτερικών, Γιώργος Γεραπετρίτης, η υφυπουργός Εξωτερικών Αλεξάνδρα Παπαδοπούλου, η Αριστοτελία Πελώνη, η διπλωματική σύμβουλος του πρωθυπουργού Άννα Μαρία Μπούρα και ο σύμβουλος Εθνικής Ασφαλείας, Θάνος Ντόκος
Μετά την ολοκλήρωση των εργασιών της Συνόδου, ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα παραχωρήσει συνέντευξη Τύπου.
