Η Πολιτική Γραμματεία του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, συνεδρίασε σήμερα και συζήτησε τον οδικό χάρτη για το Συνέδριο του Φεβρουαρίου ενόψει της Κεντρικής Επιτροπής του Σαββάτου.
«Κρατάμε τον λόγο μας», ανέφερε σύμφωνα με πληροφορίες από κομματικές πηγές, στην εισήγησή του ο πρόεδρος του κόμματος Στέφανος Κασσελάκης για το Συνέδριο που θα πραγματοποιηθεί στο τρίτο δεκαήμερο του επόμενου Φεβρουαρίου «το οποίο θα είναι Συνέδριο ανασυγκρότησης και επανεκκίνησης και συσπείρωσης».
Όπως αναφέρουν οι πληροφορίες «η σημερινή συνεδρίαση της Πολιτικής Γραμματείας ήταν σε πολύ καλό κλίμα», η οποία άρχισε αργά το μεσημέρι και τελείωσε πριν την συμπλήρωση του τρίωρου που είχε θέσει ο πρόεδρος του κόμματος.
