Η Μαρία Σάκκαρη προχώρησε σε μια άκρως τρυφερή εξομολόγηση για τον σύντροφο και αρραβωνιαστικό της, Κωνσταντίνο Μητσοτάκη, αποκαλύπτοντας λεπτομέρειες για τη σχέση τους και τον επερχόμενο γάμο τους, ο οποίος έχει προγραμματιστεί για το καλοκαίρι του 2027. Μιλώντας στην εκπομπή της συναθλήτριάς της, Άγια Τομλιάνοβιτς, στο Tennis Channel, η Ελληνίδα πρωταθλήτρια δήλωσε χαρακτηριστικά πως ο Κωνσταντίνος είναι ο «ένας και μοναδικός» για εκείνη.
Η Μαρία Σάκκαρη σχολίασε με χιούμορ τις προετοιμασίες του γάμου τους, αναφέροντας τις ιδιαιτερότητες που έχουν οι παραδοσιακές τελετές στην Ελλάδα.
Σε ερώτηση για το πότε κατάλαβε ότι είναι ο «ένας και μοναδικός», η Μαρία Σάκκαρη απάντησε: «Ήταν πολύ καιρό πριν. Τους πρώτους τρεις, τέσσερις μήνες της σχέσης μας. Στην πραγματικότητα ήρθε να με δει να παίζω στο French Open το 2021.
Το να φτιάχνεις αναμνήσεις από την αρχή της σχέσης σου είναι πολύ σημαντικό και μας δένουν πολύ σημαντικές στιγμές. Και εκείνο το καλοκαίρι που ήμασταν μαζί στην Κρήτη ένιωσα πως “θεέ μου δεν θέλω να τον χάσω αυτό τον τύπο ποτέ στη ζωή μου”. Είναι ο μοναδικός. Του είπα πως είμαι ερωτευμένη μαζί του από όταν ξεκινήσαμε να βγαίνουμε επίσημα. Ένιωθα πως είχε κάτι διαφορετικό επάνω του. Όταν ξέρεις, ξέρεις και εγώ ήξερα. Είμαι πολύ τυχερή.
Άσε μην τα ρωτάς. Ξέρεις πώς είναι οι ελληνικοί γάμοι. Ετοιμάζουμε ένα “μικρό” γάμο με 500–600 καλεσμένους. Θα είναι ωραία και είμαι τόσο ενθουσιασμένη».
