Μια δήλωση που έκανε χθες ο Άδωνις Γεωργιάδης σε σχόλιό του για τα απογευματινά χειρουργεία και τις αλλαγές που προωθεί στο ΕΣΥ, φαίνεται πως άναψε φωτιές. Ο νέος υπουργός Υγείας τόνισε ότι «σήμερα κάποιος που δίνει φακελάκι, πάει γρηγορότερα ή όχι; Δυστυχώς για να είμαστε ειλικρινείς συμβαίνει. Τι λέμε τώρα; Λέμε αντί να συμβαίνει παράνομα και εξωθεσμικά, θα συμβαίνει νόμιμα και θεσμικά. Άρα θα μειωθεί και το φακελάκι».
Η λέξη «φακελάκι» φαίνεται πως… τσίγκλισε τον πρόεδρο των αστυνομικών υπαλλήλων Ν/Α Αττικής, Γιώργο Καλλιακμάνη, ο οποίος ξεκίνησε έναν έντονο διάλογο με την πρόεδρο της ΕΙΝΑΠ Ματίνα Παγώνη, στην εκπομπή «Κοινωνία Ώρα MEGA».
Παγώνη: Τι θέλετε να μας πείτε ότι τα παίρνουμε;
Καλλιακμάνης: Δεν ξέρει ο κόσμος ότι για να κάνει μια εγχείρηση θέλει φακελάκι;
Παγώνη: Αν υπάρχει μια παρανομία να την καταγγείλετε. Γιατί δίνετε το φακελάκι;
Καλλιακμάνης: Αν δεν δώσεις δεν παίρνεις σειρά για χειρουργείο
Παγώνη: Πιστεύετε ότι ο γιατρός θα πάει να σκοτώσει αν δεν του δώσετε λεφτά; Είναι ντροπή αυτό
Καλλιακμάνης: Δεν λέω για όλους τους γιατρούς, οι περισσότεροι είναι έντιμοι
Παγώνη: Δεν το είπατε στην αρχή, τώρα το αλλάζετε. Θα μπει στο χειρουργείο για να σκοτώσει;
Καλλιακμάνης: Δεν είπα αυτό, εσείς κάνετε αυτό τον συνειρμό. Θα τρελαθώ. Δεν είμαστε στην κοινωνία; Δεν υπάρχουν δηλαδή και διεφθαρμένοι αστυνομικοί;
Παγώνη: Αυτοί που δίνουν το φακελάκι είναι συνυπεύθυνοι
Καλλιακμάνης: Οι γιατροί δίνουν όρκο στον Ιπποκράτη
Παγώνη: Τώρα τα αλλάζετε
Καλλιακμάνης: Κυρία Παγώνη το αλλάζω, δεν υπάρχουν γιατροί που παίρνουν φακελάκι
