Αποχώρησαν τα τρακτέρ από το Σύνταγμα μετά το μεγάλο χθεσινό συλλαλητήριο – Αποκαθίσταται η κυκλοφορία

21
Φεβρουάριος
2024

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Σε εξέλιξη είναι αυτή την ώρα η αποχώρηση από την Αθήνα των τρακτέρ τα οποία είχαν σταθμεύσει από χθες το απόγευμα στην Πλατεία Συντάγματος στο πλαίσιο του αγροτικού συλλαλητηρίου διαμαρτυρίας.

Ήδη όλα τα τρακτέρ έχουν φύγει από την Πλατεία Συντάγματος και κατευθύνονται προς τις εξόδους των εθνικών οδών.

Σύμφωνα με νεότερη ενημέρωση από την ΕΛΑΣ, αποδόθηκαν στην κυκλοφορία οι λεωφόροι Βασιλίσσης Αμαλίας και Βασιλίσσης Σοφίας και η οδός Παπεπιστημίου ενώ έγινε άρση της εκτροπής που διενεργούνταν στην άνοδο της λεωφόρου Συγγρού προς Καλλιρόης.

Παράλληλα άρθηκαν οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που ήταν σε ισχύ λόγω της αποχώρησης των τρακτέρ στην οδό Αγίου Κωνσταντίνου, στην Αχιλλέως και στη λεωφόρο Αθηνών.

ΑΑΔΕ: 1.500 πολίτες εξυπηρετήθηκαν τις πρώτες 15 ημέρες του myPoint Κεραμεικού

Πραγματοποιήθηκαν σήμερα τα εγκαίνια του myPoint Κεραμεικού, σηματοδοτώντας τον…

Μουντιάλ 2026: Τα δάκρυα λύτρωσης του Νεϊμάρ

Ο Νεϊμάρ είπε ότι πήγε στα αποδυτήρια και ξέσπασε…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ