Απειλητικά τηλεφωνήματα σύμφωνα με τα οποία βόμβες που τοποθετήθηκαν στο εσωτερικό τους πρόκειται να εκραγούν, έγιναν το μεσημέρι της Τετάρτης στις ΔΟΥ Κηφισιάς και Πειραιά.
Ήδη στις δύο ΔΟΥ μετέβησαν δυνάμεις της αστυνομίας για να κάνουν τους απαραίτητους ελέγχους και μέχρι στιγμής δεν έχει εντοπιστεί εκρηκτικός μηχανισμός.
Αμφότερα τα κτήρια πάντως εκκενώθηκαν πολύ γρήγορα.
