Δεν πέρασαν λίγες ώρες από τις αντιδράσεις που προκάλεσε η κίνηση συνεργείων του δήμου Αθηναίων να κάνουν εργασίες καθαρισμού στο σημείο όπου γράφτηκαν τα ονόματα των 57 θυμάτων της σιδηροδρομικής τραγωδίας των Τεμπών, με αποτέλεσμα να σβηστούν.
Σήμερα οι φοιτητές την ώρα που ήταν σε εξέλιξη το πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο ξαναέγραψαν με κόκκινη μπογιά τα ονόματα των 57 θυμάτων των Τεμπών, έξω από τη Βουλή.
Αρχικά, τα ονόματα είχαν γραφτεί με κόκκινη μπογιά συμβολικά στο δάπεδο, μπροστά από τη Βουλή από διαδηλωτές, κατά τη διάρκεια των μεγαλειωδών πορειών που πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο της 24ωρης απεργίας χθες.
Πρόκειται για μία από τις πιο χαρακτηριστικές στιγμές των χθεσινών διαδηλώσεων στην Αθήνα, όπου έδωσαν το “παρών” πάνω από 20.000 πολίτες, οι οποίοι θέλησαν να καταστήσουν σαφές με τον πιο ηχηρό τρόπο πως το έγκλημα στα Τέμπη δεν θα ξεχαστεί και να απαιτήσουν, παράλληλα να αποτραπεί η συγκάλυψη των ευθυνών και να αποδοθεί δικαιοσύνη.
Μετά την κίνηση των συνεργείων να σβήσουν τα ονόματα και τις αντιδράσεις που ακολούθησαν, ξεκίνησε ένα “πινγκ πονγκ” ευθυνών για το ποιος έδωσε την εντολή να σβηστούν τα ονόματα.
Ωστόσο, την ευθύνη αρνήθηκαν να πάρουν τόσο το Φρουραρχείο της Βουλής όσο και ο Δήμος Αθηναίων, ο οποίος σημειώνεται πως συνηθίζεται να έχει τον τελευταίο λόγο για την καθαριότητα του Μνημείου.
Μιλώντας στο MEGA η αντιδήμαρχος Καθαριότητας του δήμου Αθηναίων Ρωξάνη Μπέη υπογράμμισε ότι τα δημοτικά συνεργεία καθαρίζουν το συγκεκριμένο σημείο κάθε φορά μετά τις πορείες.
