Το ρολόι πλησίαζε τις 11 το βράδυ, όταν ένας έπεσε αναίσθητος στον σταθμό της Λάρισας. Ήταν ένας Σύρος μετανάστης, ο οποίος απασχόλησε τον έμπειρο ελεγκτή χωρίς εκείνος να αντιληφθεί τι θα ακολουθούσε στη συνέχεια.
Όπως φαίνεται στο βίντεο που προβλήθηκε στο Τ/Σ MEGA ο Σύρος εμφανίζεται να ξαπλώνει όντας μεθυσμένος ή έτσι υποκρινόταν. Με τις ενέργειες του απασχόλησε τον ελεγκτή που το αναζήτησε μετά στα βαγόνια που εισήλθε λαθραία.
Το γεγονός αυτό αποδείχθηκε μοιραίο γιατί ο ελεγκτής ήταν ο τελευταίος άνθρωπος που είχε την δυνατότητα και την ικανότητα, να καταλάβει πως το τρένο πήγαινε λάθος.
Λίγα λεπτά αργότερα συνέβη η μεγαλύτερη τραγωδία στην Ελλάδα…
Δημήτρης Πλακιάς: «Να τελειώσει η πολιτική ασυλία και να πάνε φυλακή αυτοί που φταίνε»
Ένας χρόνος πέρασε από την τραγωδία στα Τέμπη που συγκλόνισε όλη την Ελλάδα, όταν δύο τρένα συγκρούστηκαν στην ίδια σιδηροδρομική γραμμή αφήνοντας πίσω τους 57 θύματα και δεκάδες τραυματίες.
Ανάμεσα στα αδικοχαμένα θύματα του Intercity βρίσκονται και οι δίδυμες φοιτήτριες μαζί με την ξαδέρφη τους με καταγωγή από το Καστράκι Μετεώρων, ηλικίας 20 και 19 ετών αντίστοιχα. Ο Δημήτρης Πλακιάς, ένα χρόνο μετά τον άδικο χαμό της κόρης του Αναστασίας στο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη μίλησε στην τηλεόραση του Mega.
Ο Δημήτρης Πλακιάς τόνισε ότι ο κόσμος με την αγάπη τους, τους κράτησε όρθιους να παλεύουν για δικαίωση αλλά κυρίως.
«Είναι σαν ένα κακό όνειρο, ένα χρόνο τώρα ζούμε ένα κακό όνειρο. Χάσαμε τρία κορίτσια», ανέφερε ο Δημήτρης Πλακιάς στον Τ/Σ του Mega.
«Με τις ξαδέρφες της μεγάλωσαν μαζί, μαζί σχολείο, σπουδές όλα μαζί. Αυτό που ζητάμε είναι δικαιοσύνη. Η εξεταστική δεν λέει τίποτα. Όλοι οι συγγενείς των θυμάτων και ένα εκατομμύριο Έλληνες απαιτούν να τελειώσει η πολιτική ασυλία και να πάνε φυλακή αυτοί που φταίνε», πρόσθεσε.
«Δεν θέλουμε να αδικήσουμε κανέναν, θέλουμε να πάνε φυλακή αυτοί που φταίνε. Αν ο κύριος Καραμανλής ή κάποιος άλλος δεν έχει ευθύνη θα είμαι ο πρώτος που θα βγει να ζητήσει συγγνώμη», συμπλήρωσε.
«Έχουμε μάθει στη ζωή να παλεύουμε. Η ζωή δεν θα είναι ποτέ ίδια για όλη την οικογένεια Πλακιά. Έχουμε υποχρέωση να αφήσουμε σε αυτή τη χώρα ένα καλύτερο μέλλον για το μέλλον της Ελλάδας για τα κορίτσια μας και την νεολαία της Ελλάδας που βγήκε στους δρόμους. Δεν μπορούν το 2022 σε ένα βράδυ να βαφτίζουν έναν άνθρωπο σταθμάρχη στο πιο κρίσιμο σημείο».
