Σημαντική ημέρα είναι η σημερινή σε ό,τι αφορά τις επόμενες νομικές κινήσεις συγγενών ανθρώπων που έχασαν τη ζωή τους στα Τέμπη. Κι αυτό διότι εκδικάζεται η πρώτη αγωγή κατά του ΟΣΕ και της Hellenic Train, με συγγενείς του ελεγκτή της αμαξοστοιχίας Intercity να ζητούν αποζημίωση.
Η σύζυγος, οι δύο γιοι και η αδελφή του θύματος διεκδικούν από 250.000 ευρώ για ψυχική οδύνη κάτι που σημαίνει ότι οι συνολικές τους αξιώσεις είναι της τάξης του 1 εκατ. ευρώ.
Μεταξύ άλλων, στην αγωγή οι συγγενείς επικαλούνται τις εκθέσεις πραγματογνωμοσύνης που έχουν συνταχθεί, σύμφωνα με τις οποίες τόσο τα συστήματα ελέγχου κατάληψης πεδίων γραμμής όσο και η φωτοσήμανση και η τηλεδιοίκηση, θα μπορούσαν να αποτρέψουν τη θανατηφόρα σύγκρουση – και μάλιστα χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση- ωστόσο αυτό δεν έγινε γιατί δεν λειτουργούσαν.
