Ο Στέφανος Κασσελάκης συνεχάρη τον Μίλτο Τεντόγλου – «Μας γεμίζεις χαρά και υπερηφάνεια»

2
Μάρτιος
2024

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

 

Τα συγχαρητήριά του στον Μίλτο Τεντόγλου για το νέο χρυσό μετάλλιο, αυτή τη φορά στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα κλειστού στίβου στη Γλασκώβη, εκφράζει ο Στέφανος Κασσελάκης.

«Για ακόμη μια φορά στην κορυφή του κόσμου! Με τα άλματά σου και τον χαρακτήρα σου, μας γεμίζεις χαρά και υπερηφάνεια! Συγχαρητήρια Μίλτο» αναφέρει ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ με ανάρτησή του στα social media.

Υπενθυμίζεται ότι ο Μίλτος Τεντόγλου κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο με άλμα στα 8,22μ που έκανε από την πρώτη του προσπάθεια.

Μουντιάλ 2026: Τα δάκρυα λύτρωσης του Νεϊμάρ

Ο Νεϊμάρ είπε ότι πήγε στα αποδυτήρια και ξέσπασε…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ