Τελέστηκε ο πρώτος γάμος ομόφυλου ζευγαριού μετά το νέο νόμο

3
Μάρτιος
2024

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email
Γεγονός είναι από χθες Σάββατο ο πρώτος γάμος ομόφυλου ζευγαριού, μετά την ψήφιση του σχετικού νόμου στη χώρα μας.
Ο λόγος για τους Δημήτρη Ελευσινιώτη και Σταύρο Γαβριλιάδη, οι οποίοι παντρεύτηκαν χθες το μεσημέρι στο δημαρχείο της Νέας Σμύρνης, σε στενό οικογενειακό κύκλο.

Ο Σταύρος Γαβριλιάδης αποκάλυψε ότι μετά την τελετή επικοινώνησε μαζί τους ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης για να τους συγχαρεί και για να τους μεταφέρει τις ευχές του.
Στη συνομιλία του με τον Κυριάκο Μητσοτάκη, ο Σταύρος Γαβριλιάδης τον ευχαρίστησε για το τηλεφώνημα, αλλά και για το ότι «πέρασε έναν νόμο που έχει θετικό αντίκτυπο τόσο στη ζωή μας όσο και στη ζωή των παιδιών μας», όπως δήλωσε.

«Δεν αλλάζει τίποτα στην καθημερινότητά μας, αφού είμαστε οικογένεια αρκετά χρόνια τώρα. Αυτό που, ωστόσο, αλλάζει είναι ότι πλέον και η πολιτεία μάς αναγνωρίζει ως μία οικογένεια και όχι ως δύο ξεχωριστές, όπως συνέβαινε μέχρι τώρα» δήλωσε ο Σταύρος Γαβριλιάδης.

Χειροπέδες σε 43χρονη στην Κερατέα: Ομολόγησε δύο εμπρησμούς μέσα σε 20 λεπτά

Στη σύλληψη μιας 43χρονης Ελληνίδας προχώρησαν το βράδυ της…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ