Λίγες εβδομάδες μετά το ρεπορτάζ του Μάκη Νοδάρου για την καταστροφή της ΝΕΔΑ λόγω της κατασκευής εφτά [!!!] μικρών υδροηλεκτρικών σταθμών ακόμη και δίπλα από τις πηγές, καμία αντίδραση δεν υπήρξε από την Περιφερειακή Ενότητα Ηλείας και τον δήμο Ζαχάρως.
Η υποφαινόμενη υποβάθμιση του περιβάλλοντος και μάλιστα σ’ ένα από τα ομορφότερα και τουριστικά μέρη της Ηλείας, φαίνεται πώς τους αφήνει αδιάφορους.
Όπως αναφέρει στο ρεπορτάζ του ο Μάκης Νοδάρος, “οικολογικές οργανώσεις και τοπικοί φορείς της Μεσσηνίας κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου για το μυθικό ποτάμι και καταγγέλλουν ότι η ενδεχόμενη κατασκευή των υδροηλεκτρικών μονάδων μέσα στη Νέδα θα αποτελέσει την οριστική «ταφόπλακα» για το πανέμορφο ποτάμι καθώς οι αρνητικές συνέπειες θα είναι άμεσες και καταστροφικές. Μάλιστα το Δίκτυο Φορέων και Πολιτών ΠελοπόννηSOS ενημέρωσε εγγράφως τις αρμόδιες γνωμοδοτούσες Υπηρεσίες της Αποκεντρωμένης και της Περιφέρειας Πελοποννήσου…”
Διαβάστε περισσότερα στο newsgf.net
