Με εγκεφαλίτιδα νοσηλεύεται σε κρίσιμη κατάσταση στο νοσοκομείο Θεσσαλονίκης μια 16χρονη μαθήτρια από τον Βόλο. Η περιπέτεια της υγείας της ξεκίνησε από μια ίωση και έναν ξαφνικό πονοκέφαλο, με αποτέλεσμα να διακομιστεί στο νοσοκομείο.
Η νεαρή κοπέλα, μετά τα αποτελέσματα των εξετάσεων, εισήχθη εσπευσμένα στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης όπου και παραμένει. Σύμφωνα με τους γιατρούς, ο δρόμος για την αποκατάσταση και την πλήρη λειτουργία του οργανισμού της συνεχίζεται, ωστόσο έχουν φανεί τα πρώτα ενθαρρυντικά σημάδια.
Η οικογένεια της 16χρονης περνά εδώ και ένα μήνα Γολγοθά, καθώς η έφηβη εξακολουθεί να νοσηλεύεται στο νοσοκομείο.
Οι γιατροί ξεκίνησαν μία σειρά εξετάσεων μέχρι που διαγνώστηκε ότι έχει προσβληθεί από εγκεφαλίτιδα, η οποία προκλήθηκε από αυτοάνοσο, το οποίο εκδηλώθηκε μετά από ίωση.
