Για Φάρσα πρόκειται τελικά το τηλεφώνημα για βόμβα στο Πρωτοδικείο Αθηνών, αφού πρώτα ο χώρος ερευνήθηκε από κλιμάκιο του Τμήματος Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών της ΕΛΑΣ.
Λόγω του τηλεφωνήματος για βόμβα η Αστυνομία είχε προχωρήσει σε εκκένωση του Πρωτοδικείου Αθηνών, αλλά και σε διακοπή της κυκλοφορίας των οχημάτων στην οδό Δέγλερη, που πλέον έχει αποκατασταθεί.
