Σάλο και ερωτηματικά προκαλεί στον ιατρικό και νομικό κόσμο της Ηλείας, η συνεχιζόμενη προκλητική «κάλυψη» και η «ατιμωρησία» που παρέχουν η Εισαγγελία Πρωτοδικών Αμαλιάδας και το Υπουργείο Υγείας στον επίορκο γιατρό του Κέντρου Υγείας Βάρδας Ηλείας.
Ο 52χρονος συνελήφθη προ ημερών από την Υπηρεσία Εσωτερικών Υποθέσεων της ΕΛ.ΑΣ , να χρηματίζεται από φαρμακευτικές εταιρείες, να έχει δημιουργήσει κύκλωμα έκδοσης ψευδών βεβαιώσεων που χορηγούσε με αμοιβή σε αλλοδαπούς εργάτες γης και να εμπλέκεται επίσης σε άλλο κύκλωμα ψευδών βεβαιώσεων που σχετιζόταν με την έκδοση αναπηρικών συντάξεων στην Πάτρα!
Δεκαπέντε ημέρες μετά την σύλληψή του, εργάζεται κανονικά στο Κέντρο Υγείας της Βάρδας σαν να μη τρέχει τίποτα, με τους κατοίκους της περιοχής να κάνουν λόγο για μεγάλο και προκλητικό σκάνδαλο με την περίεργη ανοχή της Εισαγγελίας Αμαλιάδας και προφανώς…
Διαβάστε περισσότερα στο newsgf.net
