Η δίκη για τον μαζικό θάνατο ηλιωμένων από κορονοϊό διεκόπη από… κορονοϊό – Μέλος του δικαστηρίου βγήκε θετικό

28
Μάιος
2024
Δίωξη σε τρεις 17χρονους για τον ξυλοδαρμό συνομήλικου τους

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Στο Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο Θεσσαλονίκης επρόκειτο να συνεχιστεί σήμερα η δίκη για τον μαζικό θάνατο ηλικιωμένων ύστερα από συρροή κρουσμάτων του κορονοϊού σε οίκο ευγηρίας της Θεσσαλονίκης, τον Αύγουστο του 2020.

Ωστόσο, η σημερινή συνεδρίαση ματαιώθηκε καθώς, όπως έγινε γνωστό, ένα μέλος της σύνθεσης του δικαστηρίου βρέθηκε θετικό στον κορονοϊό. Υπό αυτές τις συνθήκες, η δίκη διεκόπη και θα επαναληφθεί στην επόμενη προγραμματισμένη δικάσιμο, τον επόμενο μήνα. Η δίκη βρίσκεται στο στάδιο της εξέτασης μαρτύρων.

Υπενθυμίζεται ότι στο εδώλιο του κατηγορουμένου κάθονται οι δύο διευθύνοντες σύμβουλοι του οίκου ευγηρίας (αδέλφια), ο πρώτος ως υπεύθυνος σε επιστημονικά θέματα και η δεύτερη υπεύθυνη για διοικητικά ζητήματα. Το κατηγορητήριο τούς αποδίδει την πράξη της παραβίασης μέτρων για την πρόληψη ασθενειών που είχε ως αποτέλεσμα το θάνατο μεγάλου αριθμού ανθρώπων. Συνολικά 28 φιλοξενούμενοι στον συγκεκριμένο οίκο ευγηρίας έχασαν τη ζωή τους λόγω επιπλοκών συνδεόμενων με τον κορονοϊό.

Μουντιάλ 2026: Τα δάκρυα λύτρωσης του Νεϊμάρ

Ο Νεϊμάρ είπε ότι πήγε στα αποδυτήρια και ξέσπασε…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ