Μαζί με τους τετράποδους φίλους τους πήγαν για να ψηφίσουν στα εκλογικά κέντρα οι πολίτες. Γυμναστική, βόλτα και μετά ψήφο για τις ευρωεκλογές.
Σήμερα οι πολίτες προσέρχονται από το πρωί στις κάλπες για την ανάδειξη των εκπροσώπων της χώρας μας στο Ευρωκοινοβούλιο, με πολλούς να βλέπουν τη σημερινή μέρα ως μία αφορμή για βόλτα μετά την ψήφο και έτσι αποφασίζουν να συνδυάσουν την επίσκεψη στο εκλογικό κέντρο με την… παρέα τους.
Άλλοι πηγαίνουν να ψηφίσουν μαζί με τους τετράποδους φίλους τους, άλλοι με τα παιδιά τους και οι πιο αθλητικοί τύποι με τα ποδήλατα που πάρκαραν εντός του εκλογικού κέντρου, για να μπορέσουν αμέσως μετά να ακολουθήσουν το πρόγραμμά τους χωρίς να χάσουν χρόνο.
Αυτές ήταν και οι πιο αξιοπρόσεκτες παρουσίες -φυσικά μετά τους πολιτικούς αρχηγούς– που έκλεψαν την παράσταση στις κάλπες.
Ανεμιστήρες και καπέλα για να αντέξουν τη ζέστη.
Με ελαφρύ ντύσιμο και εξοπλισμένοι με καπέλα και βεντάλιες, οι πολίτες πάνε να ασκήσουν το εκλογικό τους δικαίωμα. Μάλιστα, τα μέλη των εφορευτικών επιτροπών μερίμνησαν να τοποθετήσουν και ανεμιστήρες στα εκλογικά κέντρα για να αντέξουν τις υψηλές θερμοκρασίες.
Σημειώνεται ότι 99χρονος στις Σέρρες κάλεσε τους νέους να πάνε να ψηφίσουν.
