Ποινική δίωξη για ανθρωποκτονία με δόλο, απόπειρα βιασμού ανηλίκου, αρπαγή ανηλίκου, οπλοχρησία και οπλοκατοχή ασκήθηκε στον 37χρονο καθ’ ομολογίαν δολοφόνο της 11χρονης Βασιλικής.
Νωρίτερα το μεσημέρι της Τρίτης μετέβη ο Εισαγγελέας Πρωτοδικών Ηλείας, σύμφωνα με το patrisnews.com, στο μέγαρο της Διεύθυνσης Αστυνομίας Ηλείας, όπου του απήγγειλε κατηγορίες και τον παρέπεμψε για κύρια ανάκριση στην Ανακρίτρια Ηλείας. Η
Η μετάβασή του κρίθηκε αναγκαία, καθώς έξω από το δικαστικό μέγαρο σημειώθηκαν επεισόδια από οργισμένους συγγενείς.
Ο 37χρονος, χωρίς την παρουσία συνηγόρου υπεράσπισης, ζήτησε και έλαβε προθεσμία για να απολογηθεί την Παρασκευή 14 Ιουνίου ενώπιον της Ανακρίτριας Ηλείας για τις πράξεις που του έχουν αποδοθεί.
Ο τόπος της απολογίας θα αποφασιστεί κατόπιν συνεννόησης αστυνομικών και δικαστικών άρχων.
Σημειώνεται ότι η ιατροδικαστική έκθεση που πραγματοποιήθηκε στη σορό του κοριτσιού έδειξε πως την σκότωσε την 11χρονη Βασιλική με κατσαβίδι.
