Τα τελευταία λεπτά βρίσκεται σε ύφεση μεγάλη πυρκαγιά που ξέσπασε μετά από έκρηξη σε εργοστάσιο κατασκευής οικιακών σκευών στην Κηφισιά.
Σημειώνεται ότι οι πυροσβεστικές δυνάμεις έχουν μπει πλέον στο χώρο του εργοστασίου, ενώ έχει καταστραφεί ολοκληρωτικά η κεντρική αποθήκη υλικών και υπάρχει ακόμη δρόμος μέχρι να τεθεί υπό έλεγχο και να εκλείψει κάθε κίνδυνος αναζωπύρωσης ή επέκτασης σε κοντινή επιχείρηση.
Όπως δήλωσε λίγο μετά τις 6 το απόγευμα ο αντιστράτηγος Παναγιώτης Λιάφας, γενικός επιθεωρητής Νοτίου Ελλάδας της Πυροσβεστικής, η φωτιά έχει περιορισθεί σε ένα σημείο στο εργοστάσιο, δεν επεκτάθηκε σε όμορες επιχειρήσεις, πράγμα για το οποίο έδωσαν μάχη οι πυροσβεστικές δυνάμεις και πλέον βρίσκεται υπό μερικό έλεγχο.
Υπενθυμίζεται ότι η φωτιά ξέσπασε στις 3 και μισή το μεσημέρι μετά από έκρηξη στο εργοστάσιο στην Κάτω Κηφισιά και συγκεκριμένα επί της οδού Αιγιδών.
Η Πυροσβεστική η οποία ενημέρωσε ότι πρόκειται για φωτιά που κατακαίει εργοστάσιο που κατασκευάζει ανοξείδωτα σκεύη. Η πυρκαγιά καίει πλαστικά και φελιζόλ. Στο σημείο έχουν σπεύσει 14 οχήματα και 42 πυροσβέστες.
Λόγω της έκτασης της πυρκαγιάς βρέθηκε στον αέρα και ένα ελικόπτερο Erickson, προκειμένου να βρέχει την περίμετρο, ώστε να μην επεκταθεί η πυρκαγιά σε παρακείμενη επιχείρηση. Δεν υπάρχει κάποια αναφορά για εγκλωβισμένους μέσα στο εργοστάσιο.
Σημειώνεται ότι στάλθηκε και μήνυμα μαζικής ειδοποίησης από το αριθμό 112 σε πολίτες τις Αττικής.
Η Πολιτική Προστασία έστειλε μήνυμα 112 ώστε οι κάτοικοι να έχουν κλειστές πόρτες και παράθυρα λόγω των καπνών. «Οι καπνοί κατευθύνονται στην περιοχή σας. Παραμείνετε σε εσωτερικούς χώρους, κλείστε πόρτες και παράθυρα», επισημαίνεται στο μήνυμα.
Διακοπή κυκλοφορίας λόγω της πυρκαγιάς
Λόγω της πυρκαγιάς η Αστυνομία προχώρησε σε διακοπή της κυκλοφορίας των οχημάτων στους εξής δρόμους:
– Στον παράδρομο της εθνικής οδού Αθηνών-Λαμίας από το ύψος της γέφυρας Καλυφτάκη στο ρεύμα προς Αθήνα
– Στην οδό Σένεκα
– Στην οδό Αιγιδών
