Κ. Σακελλαροπούλου: «Μάχη της επιστημονικής κοινότητας για τη βελτίωση της ζωής μας»

14
Νοέμβριος
2022

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Στα οφέλη του εμβολιασμού και τη διαρκή προσφορά της επιστημονικής κοινότητας αναφέρθηκε η Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Κατερίνα Σακελλαροπούλου, με αφορμή τον σημερινό εμβολιασμό της κατά της εποχικής γρίπης.

Η ανάρτηση της κ. Σακελλαροπούλου: «Συμμετείχαμε και φέτος, από κοινού με υπαλλήλους της Προεδρίας της Δημοκρατίας, στον ετήσιο εμβολιασμό κατά της γρίπης. Πρόκειται για τον αποτελεσματικότερο τρόπο να μειώσουμε στο ελάχιστο τις πιθανότητες να νοσήσουμε, αλλά και για μια πράξη αλληλεγγύης, καθώς παράλληλα αποτρέπει τη μετάδοση του ιού στους οικείους μας.

Η μάχη της επιστημονικής κοινότητας για τη βελτίωση της ποιότητας της ζωής μας, όπως κατέδειξε και το εμβόλιο κατά του Covid-19 είναι διαρκής. Ο καθένας μας, με το παράδειγμά του, μπορεί να συμβάλει σε αυτή, προς όφελος όλης της κοινωνίας».

Μουντιάλ 2026: Τα δάκρυα λύτρωσης του Νεϊμάρ

Ο Νεϊμάρ είπε ότι πήγε στα αποδυτήρια και ξέσπασε…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ