Πέθανε η 38χρονη έγκυος που υπέστη τρεις ανακοπές στην Πάτρα ενώ νωρίτερα είχε χάσει και το βρέφος της

24
Ιούλιος
2024

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Σε οκογενειακή τραγωδία εξελίχθηκε η υπόθεση με την 38χρονη που ήταν έγκυος στον όγδοο μήνα και μεταφέρθηκε εσπευσμένα στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Πατρών όπου υπέστη τρεις ανακοπές, διασωληνώθηκε και τελικά έχασε τη μάχη με τη ζωή.

Όπως μεταδίδει το tempo24, η γυναίκα μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο λόγω επιπλοκής που παρουσιάστηκε στο αίμα της.

Η γυναίκα υπέστη τριπλή ανακοπή, διασωληνώθηκε, εισήχθη στη ΜΕΘ του νοσοκομείου και αμέσως οι γιατροί έκαναν επέμβαση για να πάρουν το παιδί, το οποίο όμως, δυστυχώς, διαπιστώθηκε ότι ήταν ήδη νεκρό.

Η άτυχη γυναίκα, η οποία είχε μία κόρη 8 ετών, έδωσε σκληρή μάχη για αρκετές ώρες, νοσηλευόμενη στη ΜΕΘ σε πολύ κρίσιμη κατάσταση.

Μία μάχη που όμως αποδείχθηκε άνιση, καθώς άφησε την τελευταία της πνοή στο νοσοκομείο, βυθίζοντας σε βαρύ πένθος οικείους και φίλους.

Θρήνος στο βόλεϊ: Πέθανε ο Ντανιέλ Καστελάνι ο θρύλος της Αργεντινής και πρώην τεχνικός του Ολυμπιακού

Το παγκόσμιο βόλεϊ και ο αθλητισμός της Αργεντινής θρηνούν…

Αντι-γκράφιτι εκστρατεία στην Καλαμαριά: Εθελοντές καθάρισαν το παραλιακό μέτωπο ενόψει του Μετρό

Με πινέλα, κουβάδες και έντονη διάθεση προσφοράς, δεκάδες εθελοντές…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ