Εξιτήριο ύστερα από 4 ημέρες νοσηλείας στο Νοσοκομείο Κυπαρισσίας πήρε χθες το πρωί ο 39χρονος ο οδηγός της νταλίκας, που προκάλεσε το μεσημέρι της περασμένης Παρασκευής το πολύνεκρο τροχαίο δυστύχημα στην Ελαία Μεσσηνίας.
Ο 39χρονος έχει τραυματιστεί στην σπονδυλική στήλη από τη σφοδρή σύγκρουση της νταλίκας του με 3 ΙΧ οχήματα, που είχε ως αποτέλεσμα τον θάνατο 4 ανθρώπων και τον πολύ σοβαρό τραυματισμό άλλων τεσσάρων.
Ο ίδιος, θα συνεχίσει τη νοσηλεία του φρουρούμενος στην οικία του στη Ζαχάρω, καθώς έχει συλληφθεί ύστερα από ένταλμα σύλληψης που εκδόθηκε από την ανακρίτρια του Πρωτοδικείου Κυπαρισσίας, για ανθρωποκτονία εξ αμελείας καθώς και για άλλες παραβάσεις του ΚΟΚ.
Όταν η υγεία του, το επιτρέψει, τότε θα βρεθεί ενώπιον των δικαστικών αρχών για να απολογηθεί για τα αδικήματα που αντιμετωπίζει, αλλά και να δώσει τη δική του εξήγηση για τις συνθήκες, κάτω υπό τις οποίες έχασε, τον έλεγχο της νταλίκας που οδηγούσε, και είχε ως αποτέλεσμα την πρόκληση του πολύνεκρου δυστυχήματος. Παράλληλα αναμένονται και τα αποτελέσματα των τοξικολογικών εξετάσεων στις οποίες υπεβλήθη κατά τη διάρκεια της νοσηλείας του στο Νοσοκομείο της Κυπαρισσίας.
Συνεχίζει τη μάχη στο 401 ο 19χρονος τραυματίας
Η 66χρονη γιαγιά του παραμένει για νοσηλεία στο Παναρκαδικό Νοσοκομείο της Τρίπολης. Στο ίδιο όχημα με τον 19χρονο επέβαιναν ο 44χρονος στρατιωτικός πατέρας του και η 12χρονη αδερφή του που δυστυχώς ανασύρθηκαν νεκροί.
Από το συγκεκριμένο όχημα σκοτώθηκαν ακαριαία ο 38χρονος σύζυγος της και το μόλις ενός έτους κοριτσάκι της.
