Εκατοντάδες διαδηλωτές συγκεντρώθηκαν στην οδό Φύσσα 60, στο μνημείο του δολοφονημένου Παύλου Φύσσα στο Κερατσίνι προκειμένου να συμμετάσχουν στην πορεία μνήμης του 34χρονου καλλιτέχνη. Συγγενείς, φίλοι, καλλιτέχνες, απλοί πολίτες που δεν γνώριζαν τον νεαρό τραγουδιστή συμμετέχουν στην πορεία η οποία θα καταλήξει στη Μάντρα του Μπλόκου της Κοκκινιάς.
Υπενθυμίζεται πως στις 17:30 οι σταθμοί του μετρό «Μανιάτικα» και «Κορυδαλλός» έχουν κλείσει για το κοινό, έπειτα από εντολή της αστυνομίας, με αποτέλεσμα η προσέλευση των διαδηλωτών στο σημείο της συγκέντρωσης θα πρέπει να γίνει με άλλα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.
Παράλληλα, η Τροχαία έχει προχωρήσει σε κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην περιοχή του Κερατσινίου και της Νίκαιας.
«Ο Παύλος ζει, τσακίστε του ναζί» ήταν ένα από τα συνθήματα που φώναζαν όσοι συμμετείχαν στην πορεία, με τα πανό τους να γράφουν συνθήματα κατά του ρατσισμού και του φασισμού.
Οι διαδηλωτές επέστρεψαν στο σημείο εκκίνησης όπου διαλύθηκαν, ενώ την κινητοποίηση επιτηρούσαν από απόσταση αστυνομικές δυνάμεις.
