Εκκενώνεται η δομή μετά τη διαρροή αερίου για προληπτικούς λόγους

Λεωφορεία της ΕΛΑΣ και δύο του ΟΣΥ είναι καθοδόν για να συνδράμουν τη διαδικασία εκκένωσης
23
Σεπτέμβριος
2024

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Λόγω της ανατροπής του βυτιοφόρου στη λεωφόρο Σχιστού και μετά από αίτημα της ΕΛΑΣ και της Πυροσβεστικής, δόθηκε εντολή εκκένωσης της δομής του Σχιστού για προληπτικούς λόγους, από το υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου και αποφασίστηκε να μεταφερθούν στο Περιβαλλοντικό Πάρκο Σχιστού.

Για τη μεταφορά φθάνουν 2 λεωφορεία της ΕΛΑΣ, ενώ αναμένονται και δύο λεωφορεία του ΟΣΥ. Ήδη κατευθύνονται στο πάρκο περπατώντας 40 άτομα. Οι μετανάστες θα επιστρέψουν στη δομή μετά τη λήξη του συναγερμού.

Στο σημείο της ανατροπής, στη λεωφόρο Σχιστού, έχουν σπεύσει πυροσβεστικές δυνάμεις για λόγους ασφαλείας αλλά τη μετάγγιση του υγρού την κάνει όχημα της εταιρείας στην οποία ανήκει το βυτιοφόρο.

Η κυκλοφορία έχει διακοπεί από τη συμβολή της λεωφόρου Σχιστού με την οδό Γρ. Λαμπράκη έως την οδό Παλάσκα.

Τέλος εποχής στον ΠΑΟΚ: Μετά τους Λόβρεν και Βολιάκο, αποχαιρέτησε και τον Ζόαν Σάστρε

Σε μια ακόμη αποδέσμευση ποδοσφαιριστή προχώρησε η ΠΑΕ ΠΑΟΚ,…

ΠΑΣΟΚ: Περιοδεία Ανδρουλάκη στα Δωδεκάνησα – Επαφές με πολίτες και τον Μητροπολίτη Κύριλλο

Διήμερη επίσκεψη στο νησί της Ρόδου θα πραγματοποιήσει ο…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ