Προσφυγή στο ΣτΕ από τους οδηγούς ταξί για το αυτοκόλλητο σήμα κατοχής POS

Οι προσφεύγοντες στο ΣτΕ υποστηρίζουν ότι η προσβαλλόμενη υπουργική απόφαση παραβιάζει την Ευρωπαϊκή νομοθεσία (οδηγία 2014/45/ΕΕ), τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και δεν έχει ειδική και εμπεριστατωμένη αιτιολογία.
14
Οκτώβριος
2024

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Στο Συμβούλιο της Επικρατείας έχουν προσφύγει η Πανελλήνια Ομοσπονδία Επαγγελματιών Ιδιοκτητών Αυτοκινήτων Ταξί και Αγοραίων, οι Σύνδεσμοι Επαγγελματιών Αυτοκινητιστών Οχημάτων με Μετρητή Πειραιά, Θεσσαλονίκης, Κέρκυρας, Ηρακλείου, Μυτιλήνης και ο Σύνδεσμος Ραδιοταξί.

Ζητούν να ανασταλεί και να ακυρωθεί η από 1ης Αυγούστου 2024 απόφαση του υπουργού Εθνικής Οικονομίας που υποχρεώνει όλους τους οδηγούς ταξί να τοποθετούν στο πίσω δεξιό τμήμα του παρμπρίζ ειδικό σήμα διαστάσεων 25×12 το οποίο θα γνωστοποιεί στα ελληνικά και αγγλικά την κατοχή και χρήση POS.

Να σημειωθεί ότι η επίμαχη υπουργική απόφαση μεταξύ των άλλων προβλέπει ότι η μη τοποθέτηση του επίμαχου σήματος στο παρμπρίζ επιφέρει πρόστιμο των 1.000 ευρώ.

Αναλυτικότερα, οι προσφεύγοντες στο ΣτΕ υποστηρίζουν ότι η προσβαλλόμενη υπουργική απόφαση παραβιάζει την Ευρωπαϊκή νομοθεσία (οδηγία 2014/45/ΕΕ), τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και δεν έχει ειδική και εμπεριστατωμένη αιτιολογία.

Τέλος, υποστηρίζουν ότι η τοποθέτηση του σήματος στο πίσω δεξί τζάμι του οχήματος δημιουργεί προβλήματα ασφαλείας, καθώς εμποδίζει τον οπτικό έλεγχο από το κάθισμα του οδηγού, προξενεί βλάβη στους υαλοκαθαριστήρες, κ.λπ.

Μουντιάλ 2026: Τα δάκρυα λύτρωσης του Νεϊμάρ

Ο Νεϊμάρ είπε ότι πήγε στα αποδυτήρια και ξέσπασε…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ