Η Καίτη Γκρέυ φαίνεται πως ξεπέρασε τον κίνδυνο με την υγεία της. Η τραγουδίστρια πήρε εξιτήριο από το νοσοκομείο, σύμφωνα με την εκπομπή «Buongiorno».
«Περαστικά, όλα τα καλά. Συγχαρητήρια, τι να πω, για τον δυνατό οργανισμό», είπε χαρακτηριστικά η Φαίη Σκορδά για την 100χρονη τραγουδίστρια.
Η Καίτη Γκρέυ μεταφέρθηκε εσπευσμένα σε νοσοκομείο στο κέντρο της Αθήνας πριν λίγες ημέρες, μετά από εγκεφαλικό επεισόδιο που υπέστη.
