Εξιτήριο για την Καίτη Γκρέυ

Πριν από λίγες ημέρες η τραγουδίστρια είχε κάνει εισαγωγή σε νοσοκομείο στο κέντρο της Αθήνας
18
Οκτώβριος
2024

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Η Καίτη Γκρέυ φαίνεται πως ξεπέρασε τον κίνδυνο με την υγεία της. Η τραγουδίστρια πήρε εξιτήριο από το νοσοκομείο, σύμφωνα με την εκπομπή «Buongiorno».

«Περαστικά, όλα τα καλά. Συγχαρητήρια, τι να πω, για τον δυνατό οργανισμό», είπε χαρακτηριστικά η Φαίη Σκορδά για την 100χρονη τραγουδίστρια.

Η Καίτη Γκρέυ μεταφέρθηκε εσπευσμένα σε νοσοκομείο στο κέντρο της Αθήνας πριν λίγες ημέρες, μετά από εγκεφαλικό επεισόδιο που υπέστη.

Μουντιάλ 2026: Τα δάκρυα λύτρωσης του Νεϊμάρ

Ο Νεϊμάρ είπε ότι πήγε στα αποδυτήρια και ξέσπασε…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ