Στο νοσοκομείο 8 μαθητές λυκείου μετά από κατανάλωση αλκοόλ σε κέντρο διασκέδασης

Όπως έγινε γνωστό από την Αστυνομία, συνελήφθη ο 20χρονος υπεύθυνος του κέντρου διασκέδασης με την κατηγορία της έκθεσης ανηλίκων σε κίνδυνο
27
Οκτώβριος
2024
Μάχη για την ζωή του δίνει 18χρονος που χτυπήθηκε από ΙΧ στην Αργυρούπολη

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Στο νοσοκομείο μεταφέρθηκαν τα ξημερώματα 8 ανήλικοι μετά από κατανάλωση αλκοόλ σε νυχτερινό κέντρο στην Αθήνα.

Σύμφωνα με την ΕΛΑΣ, λίγο μετά τις 2.00 τα ξημερώματα 8 μαθητές λυκείου που συμμετείχαν σε εκδήλωση, που διοργάνωσαν λύκεια της Αττικής, σε κέντρο διασκέδασης που βρίσκεται στη λεωφόρο Βουλιαγμένης, ένιωσαν ξαφνική αδιαθεσία. Στο σημείο κλήθηκε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ που παρέλαβε τους ανήλικους και τους μετέφερε σε νοσοκομεία.

Όπως έγινε γνωστό από την Αστυνομία, συνελήφθη ο 20χρονος υπεύθυνος του κέντρου διασκέδασης με την κατηγορία της έκθεσης ανηλίκων σε κίνδυνο.

Νότια Κορέα: Επτά χρόνια κάθειρξη στην πρώην πρώτη κυρία Κιμ Κέον Χε για δωροληψία

Δικαστήριο της Νότιας Κορέας καταδίκασε σήμερα την πρώην πρώτη…

Στενά του Ορμούζ: Το Ιράν επιμένει στο δικαίωμά του να ελέγχει την ναυσιπλοΐα

Το Ιράν επανέλαβε ότι έχει δικαιώματα στον έλεγχο της…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ