Από σήμερα, Παρασκευή 1η Νοεμβρίου, το Μετρό θα λειτουργεί έως τις 02:00, επεκτείνοντας το ωράριο του κάθε Παρασκευή και Σάββατο. Η ΣΤΑΣΥ έχει αποφασίσει να προσφέρει στους επιβάτες τη δυνατότητα μετακίνησης μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες στις Γραμμές 2 και 3 του μετρό.
Πριν από την πανδημία, το Μετρό λειτουργούσε με δίωρη παράταση κάθε Παρασκευή και Σάββατο, με τα τελευταία δρομολόγια να αναχωρούν από το Σύνταγμα στις 2:20 π.μ. Ωστόσο, λόγω των περιορισμών που επιβλήθηκαν, το ωράριο είχε ανασταλεί και επανήλθε τον Μάρτιο του 2022, αλλά μόνο μέχρι τις 1:30 τα ξημερώματα. Τώρα, οι επιβάτες θα έχουν στη διάθεσή τους δύο επιπλέον δρομολόγια, καθώς η συχνότητα των συρμών μετά τα μεσάνυχτα είναι 15 λεπτά.
Επιπλέον, το Τραμ έχει επεκτείνει το ωράριο λειτουργίας του κατά περίπου μία ώρα κάθε Παρασκευή και Σάββατο. Αντίθετα, η γραμμή 1 του Μετρό (ΗΣΑΠ) είχε παράταση του ωραρίου μόνο κατά την περίοδο 2008-2010 και δεν έχει επανέλθει έκτοτε, κυρίως λόγω έλλειψης προσωπικού και αυξημένης παραβατικότητας.
Οι τελευταίοι συρμοί από τον κεντρικό σταθμό «Σύνταγμα» θα αναχωρούν πλέον προς όλες τις κατευθύνσεις στις 02:00 και θα φτάνουν στους τερματικούς σταθμούς σε συγκεκριμένες ώρες: Δ. Πλακεντίας στις 02:20, Δημοτικό Θέατρο στις 02:22, Ανθούπολη στις 02:14 και Ελληνικό στις 02:17. Οι τελευταίοι συρμοί θα αναχωρούν επίσης από τους σταθμούς Δ. Πλακεντίας στη 01:38, Δημοτικό Θέατρο στη 01:34, Ανθούπολη στη 01:43 και Ελληνικό στη 01:40.
