Στην αμερικανική πρεσβεία έφθασε λίγο μετά τις 18:30 η πορεία για τα 51 χρόνια από την εξέγερση του Πολυτεχνείου, με τους διαδηλωτές να φωνάζουν συνθήματα κατά των ΗΠΑ και του Ισραήλ και υπέρ της Παλαιστίνης. Η πορεία συνεχίζει προς την ισραηλινή πρεσβεία και σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΛΑΣ τουλάχιστον 25.000 διαδηλωτές συμμετέχουν σε αυτήν. Φοιτητικοί σύλλογοι με κεντρικά συνθήματα «Το Πολυτεχνείο ζει σε αγώνες μας καλεί» και «Λευτεριά στην Παλαιστίνη», φορείς, ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, το ΠΑΣΟΚ-Κίνημα Αλλαγής, η Πλεύση Ελευθερίας, η Νέα Αριστερά, το ΜέΡΑ25, ο Στέφανος Κασσελάκης, κόμματα κι οργανώσεις της εξωκοινοβουλευτικής Αριστεράς, εργατικά σωματεία και συλλογικότητες του αντιεξουσιαστικού χώρου συγκεντρώθηκαν αρχικά στην πλατεία Κλαυθμώνος και στο άγαλμα του Κολοκοτρώνη.
Σε εξέλιξη η μεγάλη πορεία των Οργανώσεων του ΚΚΕ και της ΚΝΕ
«Το Πολυτεχνείο ζει, έξω οι Αμερικανοί», «Ούτε γη, ούτε νερό, στους φονιάδες των λαών», «Φονιάδες των λαών Αμερικάνοι», «Ένας αιώνας αγώνας και θυσία, το ΚΚΕ στην πρωτοπορία» είναι τα συνθήματα που κυριαρχούν στη μεγάλη πορεία των Οργανώσεων του ΚΚΕ και της ΚΝΕ που βρίσκεται σε εξέλιξη προς την αμερικάνικη και την ισραηλινή πρεσβεία. «Το Πολυτεχνείο ζει στην πάλη για την ανατροπή του συστήματος της εκμετάλλευσης, της φτώχειας και των πολέμων», γράφει το κεντρικό πανό της ΚΟ Αττικής του ΚΚΕ που βρίσκεται στην κεφαλή της πορείας. Στην πορεία παρευρίσκεται ο ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ, Δ. Κουτσούμπας. Νωρίτερα, όταν έκλεισαν οι πύλες του Πολυτεχνείου, φοιτητικοί σύλλογοι κρατώντας μια μεγάλη παλαιστινιακή σημαία πραγματοποίησαν προσυγκέντρωση και με πορεία κατευθύνθηκαν στο άγαλμα του Κολοκοτρώνη περιμένοντας να ξεκινήσει ο κύριος όγκος της διαδήλωσης.
Ξεχωριστή πορεία πραγματοποίησε το «μπλοκ» της ΠΑΣΠ με την αιματοβαμμένη σημαία του Πολυτεχνείου. Φοιτητές – μέλη της ΠΑΣΠ που συνόδευαν την ιστορική σημαία έφτασαν λίγο πριν τις 15:30 μπροστά από το Πολυτεχνείο, άνοιξαν την αιματοβαμμένη σημαία φώναξαν συνθήματα όπως «αδέρφια ζείτε εσείς μας οδηγείτε» και συνεχίσαν την πορεία τους προς την αμερικανική πρεσβεία. Είχε προηγηθεί, κεκλεισμένων των θυρών, η καθιερωμένη εκδήλωση μνήμης για τα θύματα του Πολυτεχνείου, με ομιλίες από τους φορείς που απαρτίζουν την Επιτροπή Εορτασμού. Έγινε το προσκλητήριο νεκρών από εκπρόσωπο του Συλλόγου Φυλακισμένων Εξόριστων Αντιστασιακών και ανάκρουση του ύμνου του Πολυτεχνείου.
Πλήθος κόσμου στην πορεία της Θεσσαλονίκης
Χιλιάδες κόσμου συμμετέχουν στην πορεία για την επέτειο του Πολυτεχνείου, στη Θεσσαλονίκη. Λίγο μετά τις 17.00 ξεκίνησε η πρώτη πορεία, της οποίας ηγείται ο σύλλογος Φυλακισθέντων και Εξορισθέντων Αντιστασιακών. Προηγήθηκε προσυγκέντρωση στην Πολυτεχνική Σχολή του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, ενώ η πορεία στη συνέχεια κινήθηκε σε κεντρικούς δρόμους της πόλης, με κατεύθυνση προς την οδό Τσιμισκή. Περιμετρικά των πορειών έχουν αναπτυχθεί ισχυρές δυνάμεις της αστυνομίας, ενώ πριν ξεκινήσει η πορεία η αστυνομία πραγματοποίησε προσαγωγές. Σε εξέλιξη είναι και η δεύτερη πορεία, αυτή την ώρα στην οποία μετέχουν μέλη φοιτητικών συλλόγων, συλλογικοτήτων, κομμάτων της εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς, αλλά και εκπρόσωποι από τον αντιεξουσιαστικό χώρο.
