Το μετρό θα επεκταθεί και στη Δυτική Θεσσαλονίκη, όπως έχουμε πει επανειλημμένως, τόνισε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, κατά τη διάρκεια της ομιλίας του στα εγκαίνια του μετρό της Θεσσαλονίκης.
Όπως ανέφερε, αυτή η πολύ μεγάλη ημέρα δεν προσφέρεται για μεγάλα λόγια.
«Πολλοί δεν πίστευαν ότι θα γίνει, αλλά το είπαμε και το κάναμε, το μετρό είναι ένα σύμβολο της Μακεδονίας και της Ελλάδας. […] Όλα αυτά τα χρόνια φάνηκαν οι παθογένειες που θέλουμε να αφήσουμε πίσω και όσοι είχαν επιφυλάξεις βλέποντας το αποτέλεσμα θα αλλάξουν γνώμη», είπε ο πρωθυπουργός.
Ακολούθως επισήμανε ότι ήταν υποχρέωση της κυβέρνησης να αναδειχθούν τα σπάνια μνημεία που έκρυβε στα σπλάχνα του αυτός ο τόπος και πως το έργο του μετρό θα αναβαθμίσει τη ζωή στις συνοικίες από τις οποίες θα περνά.
Αναφερόμενος στο «νέο σύγχρονο απόκτημα της πόλης», τόνισε ότι δείχνει το ενδιαφέρον της κυβέρνησης για όλη τη Βόρεια Ελλάδα και την ισόρροπη ανάπτυξη σε όλη τη χώρα. Ο πρωθυπουργός αναφέρθηκε στο νέο συγκοινωνιακό τοπίο που δημιουργεί η λειτουργία του μετρό σε συνδυασμό με τα πολλά νέα λεωφορεία και τις συνδέσεις της Εγνατίας.
Eπίσης ο Κ. Μητσοτάκης δήλωσε πως έχουμε ένα χειροπιαστό γεγονός και το μετρό και τα αρχαία και δήλωσε υπερήφανος γιατί λίγο πριν την ψήφιση του προϋπολογισμού του 2025 παραδίδει ένα έργο που για πρώτη φορά είχε εντάξει στον προϋπολογισμό του 1976 ο Κωνσταντίνος Καραμανλής.
Εξέφρασε τη βεβαιότητα ότι οι Θεσσαλονικείς θα αγαπήσουν και θα προστατεύσουν το νέο τους απόκτημα.
Παράλληλα έκανε λόγο για την επέκταση της γραμμής 4 του μετρό στην Αθήνα και τα νέα λεωφορεία στην πρωτεύουσα.
