Πραγματοποιήθηκαν σήμερα τα εγκαίνια του μετρό Θεσσαλονίκης και οι πρώτοι συρμοί μπήκαν στις ράγες. Ήδη από τα πρώτα λεπτά που άνοιξαν οι πύλες των σταθμών μετρό, πάρα πολύς κόσμος περίμενε για να μπει και να εξερευνήσει το νέο υπερσύγχρονο μέσο μεταφοράς της πόλης. Σε ορισμένες περιπτώσεις περίμεναν ώρες για να μπουν σε ένα από τα πρώτα βαγόνια.
Την πρώτη βόλτα είχε κάνει νωρίτερα ο πρωθυπουργός, έχοντας λίγο πριν πατήσει συμβολικά το κουμπί για την έναρξη λειτουργίας.
