Άνοιξαν ξανά οι σταθμοί του μετρό Πανεπιστήμιο και Μοναστηράκι

Οι σταθμοί ήταν κλειστοί για ώρες λόγω των συγκεντρώσεων και των πορειών με αφορμή τη δολοφονία Γρηγορόπουλου
6
Δεκέμβριος
2024
Ειδικό δρομολόγιο λεωφορείου Κατεχάκη-Χαλάνδρι λόγω ατυχήματος στο Μετρό

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Με ισχυρή αστυνομική παρουσία και κλειστούς σταθμούς του Μετρό έγιναν οι δύο πορείες στην επέτειο της δολοφονίας του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου.

Οι σταθμοί του Μετρό «Πανεπιστήμιο» και «Μοναστηράκι» στην Αθήνα είχαν κλείσει για ώρα, αλλά άνοιξαν ξανά για το κοινό γύρω στις 21:00. Τα δρομολόγια διεξάγονται κανονικά.

SOS για την υγεία των εργαζομένων: Ευρωπαϊκό «χαστούκι» στην Ελλάδα για τις καρκινογόνες ουσίες

Σοβαρά κενά στα συστήματα πρόληψης, προστασίας και καταγραφής των…

Το Βρετανικό «Ναι» στο Peppol Δικαιώνει την Ελλάδα: Το Ψηφιακό Οικοσύστημα της i-spirit και ο Οραματιστής Νίκος Σπυρόπουλος

Στη σύγχρονη παγκοσμιοποιημένη οικονομία, οι αποφάσεις των μεγάλων κρατικών…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ