Την αποστρατεία των υποστρατήγων Υγειονομικού των επιτελείων των Σωμάτων των ενόπλων δυνάμεων και των διοικητών των στρατιωτικών νοσοκομείων 424 (Θεσσαλονίκη) και 401 (Αθήνα), της ΣΣΑΣ και της Στρατιωτικής Υγειονομικής Επιτροπής του ΓΕΣ, αποφάσισε το Συμβούλιο Αρχηγών Γενικών Επιτελείων (ΣΑΓΕ) που συνεδρίασε εκτάκτως σήμερα, μετά από αίτημα του υπουργού Άμυνας, Νίκου Δένδια, στον αρχηγό ΓΕΕΘΑ, στρατηγό Δημήτριο Χούπη.
Ειδικότερα, το ΣΑΓΕ έκρινε αποστρατευτέους τον Απόστολο Μιχαηλίδη, διοικητή του 424 Στρατιωτικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης, τον διοικητή του 401 ΣΝ , Κωνσταντίνο Λιασκώνη, τον διοικητή της Στρατιωτικής Σχολής Αξιωματικών Σωμάτων (ΣΣΑΣ) Γεώργιο Γκούβα και τον Χαράλαμπο Χριστοφυλλάκη, επικεφαλής της Στρατιωτικής Υγειονομικής Επιτροπής του ΓΕΣ.
Ψηφίστε στη δημοσκόπηση του GovNews για το αν συμφωνείτε με την απόφαση της στρατιωτικής ηγεσίας
