Κλειστοί 4 σταθμοί της Γραμμής 2 του Μετρό αύριο και τη Δευτέρα, από τις 22:30

Για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού δρομολογείται από τον ΟΑΣΑ η έκτακτη, κυκλική λεωφορειακή γραμμή Χ11, που θα εκτελεί το δρομολόγιο στάση σταθμός Δάφνη – στάση σταθμός Ελληνικό (κατεύθυνση προς Γλυφάδα).
14
Δεκέμβριος
2024

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Οι σταθμοί στη Γραμμή 2 του Μετρό Ελληνικό, Αργυρούπολη, ‘Αλιμος, Ηλιούπολη και ‘Αγιος Δημήτριος, την Κυριακή 15 και τη Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου , θα κλείσουν στις 22:30 το βράδυ και ως τη λήξη της λειτουργίας, λόγω τεχνικών εργασιών για την εγκατάσταση δικτύου 5G. Η κυκλοφορία κατά το παραπάνω χρονικό διάστημα θα διεξάγεται στο τμήμα Δάφνη – Ανθούπολη.

Για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού δρομολογείται από τον ΟΑΣΑ η έκτακτη, κυκλική λεωφορειακή γραμμή Χ11, που θα εκτελεί το δρομολόγιο στάση σταθμός Δάφνη – στάση σταθμός Ελληνικό (κατεύθυνση προς Γλυφάδα).

Μουντιάλ 2026: Τα δάκρυα λύτρωσης του Νεϊμάρ

Ο Νεϊμάρ είπε ότι πήγε στα αποδυτήρια και ξέσπασε…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ