Δεν πάει αρκετός καιρός, από τις δηλώσεις του ισχυρού άνδρα του Ολυμπιακού και της Νότιγχαμ Φόρεστ (και της Ρίο Άβε), Βαγγέλη Μαρινάκη, στο Sky Sports, ένα από τα κορυφαία brands των αθλητικών media σε ολόκληρο τον πλανήτη και το όραμά του αρχίζει να παίρνει σάρκα και οστά. Με τους άγγλους, που δεν θα τους χαρακτηρίζαμε και φειδωλούς στα κοπλιμέντα, να τον αποκαλούν “γεννημένο νικητή” και ανεπίσημο “βασιλιά” του Πειραιά και τον ίδιο να παραδέχεται : “Παθιάζομαι με ό,τι κάνω και πρέπει να έχεις το πνεύμα του νικητή, κάθε στιγμή”, ενώ για ακόμα μία φορά δεν παρέλειψε να τονίσει πως θέλει η Νότιγχαμ Φόρεστ να γίνει και πάλι μία από τις σημαντικότερες ομάδες στο νησί, όπως τότε… την εποχή του Μπράιαν Κλαφ, που γεννήθηκε ο θαυμασμός του, όντας φοιτητής στην Αγγλία. Πλέον, από το Σάββατο και τη νίκη της ομάδας από το Νότιγχαμ, πρωτεύουσα της κομητείας του Νότιγχαμσαϊρ, που βρίσκεται χτισμένη στη συμβολή του ποταμού Λην με τον ποταμό Τρεντ… με επική ανατροπή, κόντρα σε μία ομάδα που τείνει να γίνει από τις αγαπημένες αντιπάλους του ισχυρού άνδρα (μετά και τις δύο νίκες του Ολυμπιακού στα ημιτελικά του Conference League), την Άστον Βίλα… απολαμβάνει την τέταρτη θέση της Premier League. Πάνω από τη Μάντσεστερ Σίτι, που αντιμετωπίζει σήμερα τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και στο -2 από την Άρσεναλ και -3 από την Τσέλσι (παιχνίδι λιγότερο με αντίπαλο την Μπρέντφορντ. Όχι και άσχημα για έναν ιδιοκτήτη που από ότι φαίνεται ξέρει να υλοποιεί τις υποσχέσεις του… σαν αυτή της κατάκτησης ευρωπαϊκού τροπαίου για τον Ολυμπιακό που ήρθε τον περασμένο Μάιο, ενώ είχε προηγηθεί το UEFA Youth League, με την Κ19 των “ερυθρολεύκων”. Μετά την ανατροπή κόντρα στους “χωριάτες”, που ολοκληρώθηκε με γκολ του Ελάνγκα στο 90’+3’… ο Βαγγέλης Μαρινάκης έσπευσε στη φυσούνα του για να αγκαλιάσει και να συγχαρεί όλους τους παίκτες της ομάδας του, με πρώτο από όλους τον Νούνο Εσπίριτο Σάντο.