Κατέληξε η γυναίκα η οποία έπεσε από τον έβδομο όροφο ξενοδοχείου επί της οδού Μιχαλακοπούλου.
Σύμφωνα με πληροφορίες, παρελήφθη από ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ χωρίς ζωτικά στοιχεία και μεταφέρθηκε στον Ερυθρό Σταυρό όπου έγινε προσπάθεια ανάταξης ωστόσο δεν τα κατάφερε.
Στο σημείο έσπευσε η αστυνομία που διεξάγει έρευνα για να αποσαφηνιστούν τα αίτια κάτω από τα οποία βρέθηκε στο κενό η γυναίκα.
