Καθησυχαστικός είναι ο πρόεδρος του ΟΑΣΠ, Ευθύμης Λέκκας για τις τρεις σεισμικές δονήσεις που σημειώθηκαν τα ξημερώματα και το πρωί της Κυριακής (29/12) στα βόρεια προάστια της Αττικής, τονίζοντας πως «δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας». Όπως εξηγεί ο καθηγητής, «οι διαδοχικές δονήσεις οφείλονται σε ένα μικρό ρήγμα στην περιοχή που ενεργοποιείται ανά περιόδους, το οποίο, όμως, δεν εκτιμάται ότι θα δώσει μεγαλύτερους σεισμούς». Αναμένεται, δε, να «συνεχίσει να δίνει δονήσεις και τις επόμενες ημέρες στα ίδια όμως περίπου επίπεδα». Σε κάθε περίπτωση, το φαινόμενο είναι υπό παρακολούθηση από τους σεισμολόγους.
