Δύσκολο παραμένει για τους οδηγούς το μεσημέρι της Δευτέρας (30/12) αφού καλούνται να αντιμετωπίσουν μεγάλες καθυστερήσεις στους κυριότερους οδικούς άξονες σε όλο το Λεκανοπέδιο.
Με καθυστερήσεις διεξάγεται η κυκλοφορία των ΙΧ και στον Κηφισό, στο ρεύμα προς Πειραιά, καθώς νωρίτερα, στο ύψος της οδού Λασκαράτου, προκλήθηκε τροχαίο. Σύμφωνα με ενημέρωση από την Τροχαία, συγκρούστηκαν δύο αυτοκίνητα. Από το συμβάν, προκλήθηκαν μόνο υλικές ζημιές.
Λίγο πριν από τις 16:00, έντονα προβλήματα καταγράφονταν στην Ε.Ο. Αθηνών – Λαμίας, αλλά και σε Λεωφόρο Θηβών και Ιερά Οδό.
Τα ανοικτά καταστήματα, τα οποία προσελκύουν τον κόσμο, καθώς και οι αδειούχοι εργαζόμενοι που αρπάζουν την ευκαιρία για μια βόλτα δημιουργούν το αδιαχώρητο στους δρόμους της πρωτεύουσας.
Με προβλήματα διεξάγεται η κυκλοφορία και επί της Λεωφόρου Βασιλίσσης Σοφίας στο ρεύμα προς το κέντρο από το ύψος του Χίλτον, ενώ, στο «κόκκινο» βρίσκονται και οι Σταδίου, Πανεπιστημίου.
