Αυτές οι μέρες είναι γεμάτες θλίψη για τις οικογένειες των θυμάτων ενός φρικτού τροχαίου δυστυχήματος που σημειώθηκε στην περιοχή Μηλιώνα Πρεσπών. Ο 16χρονος Κωνσταντίνος και ο 18χρονος Σταύρος έχασαν τη ζωή τους, ενώ ο 17χρονος συνοδηγός παλεύει για τη ζωή του, νοσηλευόμενος σε σοβαρή κατάσταση.
Το δυστύχημα συνέβη τα ξημερώματα της 30ης Δεκεμβρίου, όταν το αυτοκίνητο στο οποίο επέβαιναν οι τρεις νέοι εξετράπη της πορείας του και προσέκρουσε σε δέντρα. Ο πατέρας του Κωνσταντίνου, που έσπευσε στο σημείο, περιέγραψε την τραγική στιγμή που προσπάθησε να επαναφέρει στη ζωή τον γιο του, αλλά ήταν ήδη αργά.
Οι αρχές ερευνούν τις συνθήκες του ατυχήματος. Αστυνομικές πηγές αναφέρουν ότι το αυτοκίνητο φάνηκε να είχε αναπτύξει υψηλή ταχύτητα, ενώ εξετάζεται αν το οδόστρωμα ήταν ολισθηρό. Η αιμοληψία για να διαπιστωθεί αν ο οδηγός είχε καταναλώσει αλκοόλ έχει ήδη παραγγελθεί.
Η τραγική ειρωνεία είναι ότι ο πατέρας του 18χρονου ήταν ο οδηγός του ασθενοφόρου που μετέφερε τον γιο του στο νοσοκομείο, χωρίς να γνωρίζει την ταυτότητα του θύματος. Οι οικογένειες είναι συντετριμμένες και οι δύο κοινότητες πενθούν για την απώλεια των παιδιών τους.
Φλώρινα: Σε ένδειξη πένθους, ο δήμος Πρεσπών ματαιώνει όλες τις εορταστικές εκδηλώσεις
Μετά το θανατηφόρο τροχαίο στον Λαιμό του Δήμου Πρεσπών, που είχε ως αποτέλεσμα δύο νέα παιδιά, 18 και 16 ετών, να χάσουν τη ζωή τους κι ένας 17χρονος να νοσηλεύεται με βαριά τραύματα στο νοσοκομείο Παπανικολάου, στη Θεσσαλονίκης, ο Δήμος Πρεσπών, σε ένδειξη πένθους, αποφάσισε την ματαίωση όλων των εορταστικών εκδηλώσεων.
«Δυστυχώς, η τελευταία μέρα της χρονιάς είναι μαύρη για την Πρέσπα. Χάσαμε δύο νέα παιδιά κι ένα ακόμα παλεύει για τη ζωή του και εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να τα καταφέρει και να γυρίσει στο σπίτι του», αναφέρει ο δήμαρχος Πρεσπών, Γιώργος Στεργίου, εκφράζοντας τη συμπαράστασή του στους γονείς των δύο άτυχων νέων.
«Σήμερα που έπρεπε να ανταλλάσσουμε ευχές, εμείς θα πρέπει να αποχαιρετήσουμε δυο παλληκάρια. Θέλω να εκφράσω τα ειλικρινή μου συλλυπητήρια στους γονείς και τα αδέρφια τους, ο Θεός να τους δώσει δύναμη», λέει ο κ. Στεργίου και σημειώνει, απευθυνόμενος σε μικρούς και μεγάλους που βρίσκονται πίσω από ένα τιμόνι, πως δεν χρειάζεται πάρα μόνο μια στιγμή για να αλλάξουν τα πάντα. «Ας είναι ο Σταύρος και ο Κώστας οι τελευταίοι που φεύγουν με αυτόν τον τρόπο».
Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει μέχρι στιγμής γνωστά, η κηδεία του 16χρονου θα γίνει αύριο το μεσημέρι (στις 13.30), στον Ι.Ν. Αγίου Γεωργίου, στο Πλατύ Πρεσπών.
