Εξιτήριο από το νοσοκομείο πήρε ο 23χρονος σκιέρ που είχε χαθεί στο Σέλι

Ο 23χρονος σκιέρ, που αγνοούνταν στο Σέλι, μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο προληπτικά
8
Ιανουάριος
2025
Σώος ο αγνοούμενος στο Σέλι

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Εξιτήριο από το νοσοκομείο της Βέροιας, όπου μεταφέρθηκε για προληπτικές εξετάσεις, πήρε το μεσημέρι ο 23χρονος σκιέρ, ο οποίος είχε πάει για snowboard ανήμερα των Θεοφανείων στο χιονοδρομικό κέντρο Σελίου, στο όρος Βέρμιο, και τα ίχνη του είχαν χαθεί για περίπου ένα 24ωρο.

Ο νεαρός χιονοδρόμος, ο οποίος εντοπίστηκε σώος κοντά σε καταφύγιο στη θέση «Πριόνια» από πυροσβέστες που συμμετείχαν στις έρευνες για τον εντοπισμό του, μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο για προληπτικούς λόγους, προκειμένου να λάβει ιατροφαρμακευτική περίθαλψη.

Ο ίδιος αργά το απόγευμα της Τρίτης (7/1), και αφού πια είχε μεταφερθεί στο χιονοδρομικό κέντρο με ερπυστριοφόρο όχημα, δήλωσε στις κάμερες: «Ήμουν πολύ τυχερός. Είχα πίστη στον Θεό. Άναψα τα κεράκια που είχα μαζί μου. Δεν είμαι σε κατάσταση να πω παραπάνω».

Συναγερμός στο Λουτράκι: Μεγάλη φωτιά σε ξενοδοχείο στο κέντρο της πόλης – Φόβοι για εγκλωβισμένους

Σε κατάσταση κόκκινου συναγερμού βρίσκεται το Λουτράκι το βράδυ…

Πράγα: Το Συνταγματικό Δικαστήριο δικαιώνει τον πρόεδρο Πετρ Πάβελ για τη σύνοδο του ΝΑΤΟ

ΣΤο ανώτατο δικαστικό όργανο εξέδωσε κατεπείγουσα διαταγή, υποχρεώνοντας την…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ