Χάρτινο εισιτήριο τέλος για τα ΜΜΜ – Ο νέος τρόπος πληρωμής

Αλλάζει ο τρόπος έκδοσης εισιτηρίου στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας
9
Ιανουάριος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Τέλος εποχής για το χάρτινο εισιτήριο στις αστικές συγκοινωνίες καθώς τα μέσα μαζικής μεταφοράς αρμοδιότητας των Συγκοινωνιών Αθηνών εισέρχονται στην ψηφιακή εποχή.

Με το νέο σύστημα, ως εισιτήριο θα λειτουργεί η ίδια η τραπεζική κάρτα και ψηφιακό πορτοφόλι μέσω των ενεργοποιημένων συσκευών (smartphone, smartwatch). Έτσι, από την Τετάρτη 15 Ιανουαρίου οι χρήστες των αστικών συγκοινωνιών της πρωτεύουσας δεν θα χρειάζεται να εκδίδουν συμβατικό εισιτήριο προκειμένου να εισέλθουν σε όλα τα μέσα αρμοδιότητας του ΟΑΣΑ (μετρό, τρόλεϊ, τραμ και αστικά λεωφορεία) αλλά θα μπορούν να «χτυπούν» τη χρεωστική ή πιστωτική κάρτα τους ή να «περνούν» το smartphone τους από το ηλεκτρονικό «μάτι» που θα υπάρχει σε κάθε Μέσο Μαζικής Μεταφοράς και έτσι θα χρεώνονται το αντίτιμο του εισιτηρίου.

Την ίδια ημέρα θα πραγματοποιηθεί η παρουσίαση του νέου συστήματος («tap2ride») στην αίθουσα εκδηλώσεων στον σταθμό Μετρό «Σύνταγμα», με τη συμμετοχή των Συγκοινωνιών Αθηνών, του Υπερταμείου και των φορέων υλοποίησης του έργου.

Αυτή τη στιγμή το σύστημα Tap & Ride λειτουργεί πιλοτικά στα λεωφορεία των γραμμών Express (Χ93, Χ95, Χ96, Χ97) του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών.

Αξίζει να σημειωθεί πως τα συμβατικά εισιτήρια δεν θα καταργηθούν. ATH.ENA Ticket και ATH.ENA Card θα διατίθενται και θα λειτουργούν στα επικυρωτικά μηχανήματα.

Τέλος εποχής για το Υπερταμείο: Μετονομάζεται σε Εθνικό Αναπτυξιακό Ταμείο με περιουσία 12,3 δισ. ευρώ

Μια ουσιαστική αλλαγή αποστολής και στρατηγικού προσανατολισμού με καθαρά…

O Ιταλικός Όμιλος Πληροφορικής MAGGIOLI αποκτά πλειοψηφικό πακέτο μετοχών της Ελληνικής Εταιρείας COLLECTIVES A.E.

Η Collectives καλωσορίζει τον Ιταλικό όμιλο τεχνολογίας Maggioli στην…

Ο «κρυφός» λογαριασμός που πληρώνει η Βρετανία δέκα χρόνια μετά το Brexit

Ο «λογαριασμός» του Brexit δεν ήταν μια εφάπαξ χρέωση,…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ