Το μήνυμα του Γ. Οικονόμου για την ένταξη του λιμανιού της Αλεξανδρούπολης στο ΔΕΔ-Μ

6
Δεκέμβριος
2022

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Στην ένταξη του λιμανιού της Αλεξανδρούπολης στο Διευρωπαϊκό Δίκτυο Μεταφορών, αναφέρεται με ανάρτηση του στο Twitter ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Γιάννης Οικονόμου.

«Με σχέδιο εγκρίθηκε η ένταξη του λιμανιού της Αλεξανδρούπολης στο εκτεταμένο Διευρωπαϊκό Δίκτυο Μεταφορών (ΔΕΔ-Μ), μίας κομβικής σημασίας εξέλιξη η οποία απελευθερώνει ευρωπαϊκά κεφάλαια και προσελκύει ιδιωτικές επενδύσεις», επισημαίνει στην ανάρτησή του ο κ. Οικονόμου.

ΑΑΔΕ: 1.500 πολίτες εξυπηρετήθηκαν τις πρώτες 15 ημέρες του myPoint Κεραμεικού

Πραγματοποιήθηκαν σήμερα τα εγκαίνια του myPoint Κεραμεικού, σηματοδοτώντας τον…

Μουντιάλ 2026: Τα δάκρυα λύτρωσης του Νεϊμάρ

Ο Νεϊμάρ είπε ότι πήγε στα αποδυτήρια και ξέσπασε…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ