Σε σοβαρή, αλλά σταθερή κατάσταση συνεχίζει να νοσηλεύεται ο Αρχιεπίσκοπος Αλβανίας Αναστάσιος.
Την ίδια ώρα, οι θεράποντες γιατροί ξεκίνησαν τη διαδικασία ώστε να βγει από το τεχνητό κώμα. Ειδικότερα, σύμφωνα με πληροφορίες, βρίσκεται σε εξέλιξη η διαδικασία σταδιακής μείωσης των κατασταλτικών φαρμάκων με σκοπό να αποσωληνωθεί.
Πρόκειται για μία διαδικασία, η οποία μπορεί να διαρκέσει ακόμη και μέρες.
Υπενθυμίζεται ότι ο Μακαριώτατος κ.κ. Αναστάσιος νοσηλεύεται στον Ευαγγελισμό από την Παρασκευή (3/1), όταν μεταφέρθηκε εκτάκτως στην Αθήνα από τα Τίρανα με αεροσκάφος της Πολεμικής Αεροπορίας. Από τις 30 Δεκεμβρίου νοσηλευόταν σε κλινική των Τιράνων.
