Στη Μονάδα Ειδικών Λοιμώξεων Παίδων του Ιπποκρατείου Νοσοκομείου στη Θεσσαλονίκη νοσηλεύεται ένα 2,5χρονο αγόρι με μηνιγγίτιδα. Σύμφωνα με τις αρχικές πληροφορίες, το παιδί βρίσκεται υπό συνεχή ιατρική παρακολούθηση από ειδικούς παιδολοιμωξιολόγους και λαμβάνει την απαραίτητη φαρμακευτική αγωγή, με θετική ανταπόκριση μέχρι στιγμής. Οι γιατροί που το φροντίζουν εκφράζουν αισιοδοξία για την πορεία της υγείας του.
Το παιδί νοσηλεύεται εδώ και δύο ημέρες και η υπόθεση έχει ήδη αναφερθεί στον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ). Μέχρι τώρα, δεν έχουν εντοπιστεί άλλα παρόμοια κρούσματα στην περιοχή, γεγονός που οδηγεί στην εκτίμηση ότι πρόκειται για μεμονωμένο περιστατικό. Οι υγειονομικές αρχές παρακολουθούν προσεκτικά την κατάσταση, ενώ η νοσηλεία του παιδιού συνεχίζεται υπό αυστηρή ιατρική επίβλεψη.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η μηνιγγίτιδα έχει προκαλέσει πρόσφατα τον θάνατο ενός 20χρονου φοιτητή του Πανεπιστημίου της Πάτρας, μόλις χθες. Αυτό το περιστατικό ακολουθεί τον θάνατο μιας 16χρονης μαθήτριας πριν από δύο μήνες, ενώ είναι το τέταρτο κρούσμα που σχετίζεται με τη φοιτητική κοινότητα μέσα στον τελευταίο χρόνο.
